  • 21. Data: 2009-06-04 12:04:02
    Temat: Re: Prośba o ocen
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 4 czerwiec (czwartek), gdy o godzinie 12:28 *Kokos* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > nie moge, bo nie mam takich zdjęć, gdybym mial to bym jeździł po galeriach
    a skąd wiesz - wystawiałeś je na widok publiczny? Nie?! To wystaw, bo
    może się okazać, że masz genialne zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-06-04 14:02:05

  • 22. Data: 2009-06-04 14:04:54
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Aaaaa, czyli tylko taki tam z Ciebie "Pan Krytyk", umieć nie umie, ale
    > pomądrzyć się lubi...

    Dokałdnie, tak jak krytyk filmowy, nie robie filmów a jestem krytykiem.
    Albo jak trener piłkarski który nigdy nie był dobrym zawodinkiem. To dla
    Ciebie nienormalne?;)

  • 23. Data: 2009-06-04 14:21:41
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-04 16:04:54 +0200, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > Dokałdnie, tak jak krytyk filmowy, nie robie filmów a jestem krytykiem.
    > Albo jak trener piłkarski który nigdy nie był dobrym zawodinkiem. To dla
    > Ciebie nienormalne?;)

    To jeszcze wykaż się kompetencjami w tym zakresie. Może jakiś dyplom,
    lista publikacji w uznanych periodykach itede.

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-06-04 15:32:29
    Od: j...@u...at

    On 4 Jun., 16:04, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
> [...]
    > Albo jak trener piłkarski który nigdy nie był dobrym zawodinkiem. To dla
    > Ciebie nienormalne?;)- Zitierten Text ausblenden -

    rzecz w tym , ze krytykiem potrafi byc kazdy .
    a wiec taka umiejetnoscia nie bardzo mozna zaimponowac-
    w dodatku fotografia ma te wielka zalete , ze kazdemu fotografujacemu
    wydaje sie , ze robi dobre zdjecia , lepsze od konkurentow , a wiec i
    zapotrzebowanie na krytyke nie jest wielkie. Czyli psu na buty taka
    krytyka.

  • 25. Data: 2009-06-05 08:18:59
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >wydaje sie , ze robi dobre zdjecia , lepsze od konkurentow , a wiec i
    >zapotrzebowanie na krytyke nie jest wielkie. Czyli psu na buty taka

    zgadzam sie, ze w tych czasach każdemu wydaje sie ze robi lepsze zdjęcia
    ja natomiast tego nie stwierdziłem, stwierdziłem co jest wedlug mnie złe w
    zdjęciach

  • 26. Data: 2009-06-05 08:20:24
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > To jeszcze wykaż się kompetencjami w tym zakresie. Może jakiś dyplom,
    > lista publikacji w uznanych periodykach itede.

    a wystarczy ze stałem metr od bardzo znanego fotografa? :))
    nie musze mieć dyplomu zebym pisał to co uwazam