  • 11. Data: 2009-06-03 13:22:29
    Temat: Re: Prośba o ocenę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    news:4a266ff7$1@news.home.net.pl...
    >> Pool i psychodeliczna foke zostaw,
    > Za duzo palisz... ;-P

    >> a reszte skasuj .. nic w nich nie ma.
    > Znaczy Ty nic w nich nie widzisz...

    Bede chcial sobie na pusta opone popatrzec, to powietrze sobie
    spuszcze, a jak na dwa krzesla .. no z takimi moze byc klopot :-)

    J.

  • 12. Data: 2009-06-03 14:06:57
    Temat: Re: Prośba o ocen
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski " <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6069.000002d3.4a25bc53@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > http://www.flickr.com/photos/30819233@N08/
    > Które foty uważacie za dobre, które lepiej skasować? Dlaczego?

    yellow baloon - jedynie to zmusiło mnie do zastanowienia, czy dałoby się to
    jakoś inaczej, ciekawiej zrobić - pozostałe nie zrobiły zadnego wrażenia, ot
    fotki - wiekszośc banalna i malo ciekawa

  • 13. Data: 2009-06-03 15:31:30
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > yellow baloon - jedynie to zmusiło mnie do zastanowienia, czy dałoby się
    > jakoś inaczej, ciekawiej zrobić - pozostałe nie zrobiły zadnego wrażenia,
    > ot fotki - wiekszośc banalna i malo ciekawa

    Nie traktujcie gościa jak kogoś kto ma World Press Photo tymi zdjęciami
    zrobić albo galerie otwierać.
    Fotki są na dobrym poziomie, nawet kilka jest bardzo dobrych. Fakt, są też
    gnioty ale ogólnie fotografujesz dobrze i moim zdaniem pozycja wyjściowa
    jest niezła. A na różnych forach (także i tym) widziałem zdjęcia ludzi u
    których Twoje w salonie na ścianie powinny wisieć :)

    Pzdr, MW

  • 14. Data: 2009-06-03 19:31:04
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski " <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6069.000002d3.4a25bc53@newsgate.onet.pl...

    > Które foty uważacie za dobre, które lepiej skasować? Dlaczego?

    A dlaczego o to pytasz ??? Szukasz dowartościowania czy zanikł zmysł
    samooceny ?? :)

    abpc

    --
    www.abpc.com.pl

  • 15. Data: 2009-06-04 06:27:46
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "MW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie traktujcie gościa jak kogoś kto ma World Press Photo tymi zdjęciami
    > zrobić albo galerie otwierać.

    chyba każdy fotografujący dąży do bardzo dobrych zdjec, chyba o to tutaj
    chodzi tak?
    czy chodzi i klepanie migawką i wrzucanie na strone dlatego "bo zdjecie nie
    jest na złym poziomie"?
    trzeba uczyć sie od początku że fota dobra TECHNICZNIE to nie sukces.

  • 16. Data: 2009-06-04 08:19:22
    Od: j...@u...at

    > trzeba uczyć sie od początku że fota dobra TECHNICZNIE to nie sukces.

    a jaka jest sukcesem ?
    mozesz podac przyklady , najlepiej wlasnej tworczosci .

    XXX

  • 17. Data: 2009-06-04 10:28:30
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >a jaka jest sukcesem ?

    ciekawa, interesująca, któa ma w sobie coś zaskakujacego, magicznego i nawet
    nie musi być technicznie dobra, kumasz?

    >mozesz podac przyklady , najlepiej wlasnej tworczosci .

    nie moge, bo nie mam takich zdjęć, gdybym mial to bym jeździł po galeriach

  • 18. Data: 2009-06-04 10:34:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-04 12:28:30 +0200, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > ciekawa, interesująca, któa ma w sobie coś zaskakujacego, magicznego i nawet
    > nie musi być technicznie dobra, kumasz?

    > nie moge, bo nie mam takich zdjęć, gdybym mial to bym jeździł po galeriach

    Aaaaa, czyli tylko taki tam z Ciebie "Pan Krytyk", umieć nie umie, ale
    pomądrzyć się lubi...

    de Fresz

  • 19. Data: 2009-06-04 10:52:20
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    de Fresz napisał(a):

    > Aaaaa, czyli tylko taki tam z Ciebie "Pan Krytyk", umieć nie umie, ale
    > pomądrzyć się lubi...

    Jak powiedział Franc Fisher, nie znoszę jajek, ale mogę wydać osąd o
    smaku jajecznicy.

    wer

  • 20. Data: 2009-06-04 11:16:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-04 12:52:20 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Jak powiedział Franc Fisher, nie znoszę jajek, ale mogę wydać osąd o
    > smaku jajecznicy.

    Zwłaszcza nie umiejąc gotować robić to na forum kucharzy. Sensownie
    krytykować też trzeba umieć.

    de Fresz