  • 11. Data: 2003-12-17 11:41:52
    Temat: Re: Promocja Neo i pakiet socjalny.
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    Na podstawie ponizszego dokumentu abonenci pakietu socjalnego nie moga
    korzystac z promocji za 1,07 zl

    chwała nr 192/03 Zarządu TP S.A. z dnia 4.11.2003 w sprawie zmiany &#8222;Cennika

    Krajowych Usług Telekomunikacyjnych&#8221;
    3)ust. 6 otrzymuje brzmienie:

    #8222;6. Z planu TP socjalnego nie mogą korzystać abonenci korzystający z usług

    stałego dostępu do Internetu: SDI, Neostrada Plus, Neostrada, Dostęp do
    Internetu DSL i innych, za wyjątkiem dotychczasowych abonentów Pakietu
    Oszczędnego, którzy w momencie zakwalifikowania do planu TP socjalnego
    korzystali z ww. usług.&#8221;.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2003-12-17 11:45:00
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    oto oficjalny dokument mowiacy o tym, iz abonenci abonenci pakietu socjalnego
    nie moga brac udzialu w promocji 1,07.

  • 13. Data: 2003-12-19 08:28:58
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    JanNiekowalski wrote:

    > Jestem, jakby to powiedzieć, panem - przynajmniej wszystko na to wskazuje. Z
    > uwagi na tuszę mam niewielkie piersi, ale malutkie.

    Panie Janie, przeczytaj jeszcze raz swój list i moją odpowiedź zanim
    będziesz kontynuował bo za chwilę nie doczyszczę monitora po ataku gwałtownego
    śmiechu.

    PS Nie zwykłem zwracać się do nikogo w trzeciej osobie.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 14. Data: 2003-12-19 08:33:31
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    szanze wrote:
    > Na podstawie ponizszego dokumentu abonenci pakietu socjalnego nie moga
    > korzystac z promocji za 1,07 zl

    Niezupełnie.

> [...]
    > Internetu DSL i innych, za wyjątkiem dotychczasowych abonentów Pakietu
    > Oszczędnego, którzy w momencie zakwalifikowania do planu TP socjalnego

    1. Może jako pracownik TPI masz obowiązek - ja nie uważam, że "chwała
    Zarządowi". -) Naucz się cytować poprawnie posty i wycinać śmieci z WWW

    2. Dzięki za "(u)chwałę" - wynika z tego, że po okresie testowym nadal będę miał
    plan socjalny.-)

  • 15. Data: 2003-12-19 08:36:42
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    >2. Dzięki za "(u)chwałę" - wynika z tego, że po okresie testowym nadal będę

    ja tylko podalem podstawe prawna, a nie oceniam ze jest to dobre czy zle,
    sorki ze nie wycialem smieci

  • 16. Data: 2003-12-19 08:47:24
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > ja tylko podalem podstawe prawna, a nie oceniam ze jest to dobre czy zle,

    Zarzad TPSA stanowi prawo w Polsce? W sumie mozliwe, ale chyba za
    posrednictwem Jana Ku...yka ;>

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 17. Data: 2003-12-19 08:51:48
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Zarzad TPSA stanowi prawo w Polsce? W sumie mozliwe, ale chyba za
    >posrednictwem Jana Ku...yka ;>

    podstawa prawna jesli chodzi o prawo wewnetrzne firmy, ktore oczywiscie musi
    byc zgodne z aktami wyzszego rzedy czyli ustawami

  • 18. Data: 2003-12-19 15:32:11
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    szanze wrote:

    > podstawa prawna jesli chodzi o prawo wewnetrzne firmy, ktore oczywiscie musi
    > byc zgodne z aktami wyzszego rzedy czyli ustawami

    Tak trochę [OT], nie wiem czy wiecie, że na mocy innej uchwały zlikwidowano w
    TP SA obowiązek bezpłatnego wydruku billingu telefonu w razie odrzucenia
    reklamacji rachunku telefonicznego? Jest to konsekwencja zmiany rozporządzenia
    ministra infrastruktury - pan minister Pol poszedł na rękę operatorom i zniósł
    ten obowiązek, w tej chwili nie ma _żadnej_ szansy uzyskania weryfikacji, czy
    reklamacje są załatwiane rzetelnie. A ja na 3 reklamacje złożone w TPSA w lutym
    i marcu dostałem odpowiedź w formie listu (a nie rozpatrzenia formalnego
    reklamacji) w .. lipcu. Mniej więcej od grudnia zeszłego roku obserwuję
    systematyczny wzrost niebywałej wręcz - nawet w wydaniu TPSA - struktury
    totalnego bałaganu, arogancji i niekompetencji ze strony naszego rodzimego
    monopolisty. Pan "szanze" który nawet nie, kto jest właścicielem firmy, z którą
    współpracuje tylko potwierdza regułę -(

  • 19. Data: 2003-12-19 16:05:44
    Od: "JanNiekowalski" <r...@p...onet.pl>

    > Panie Janie, przeczytaj jeszcze raz swój list i moją odpowiedź...

    Ale jaja. Nieźle dałem, chyba założę firmę czyszczącą monitory :)

    Piszę dzisiaj reklamację - mam ochotę skorzystać z NEO a nie widzę w
    regulaminie zapisu o pakiecie socjalnym. Natomiast na decyzję zarządu nie
    patrzę, bo klientów raczej obowiązuje regulamin. Zarząd rządzi firmą, a
    regulamin sposobem zawierania umów.

    Co spojrzę na to, że "Pani się myli..." to śmiać mi się chce bardzo, aż mi
    biust podskakuje heheheh.

    Jan
    GG 1119523