  • 1. Data: 2009-06-28 17:52:31
    Temat: Program rzekomo "podsluchujacy" cudze SMS-y
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    Witam,

    Dostalem Spam, ktory reklamuje program do rzekomego "podsluchiwania" cudzych
    SMS-ów. Sciema zapewne, ale jestem ciekawy, czy w tym klamstwie jest choc
    ziarenko prawdy?

    A opis tego podejrzanego "cuda" brzmi tak:

    Jak wiadomo telefon komórkowy służyć może nie tylko do rozmawiania, ale także do
    wysyłania SMSów,
    czasami SMSów nasyconych ogromnym stopniem prywatności. Są ludziki (znaczna
    część świata),
    którzy za możliwość odczytania SMSów swojej partnerki zapłaciliby każdą cenę.
    Oczywiście czasami z
    uwagi na niedostateczne zabezpieczenia związane z fizycznym dostępem do
    urządzenia, takie działa nia się udają. Jednak o ile prościej byłoby siedząc
    przy komputerze odczytywać SMSy, które wysyła i otrzymuje partner. Bez
    instalacji oprogramowania na telefonie, siedzac wygodnie za monitorem komputera!

    a.. Wpisz numer telefonu i odczytaj czyjeś SMSy. To proste.
    a.. Teraz możliwe jest odczytanie SMSa dowolnej osoby.
    a.. Czy jesteś pewien wierności swojego partnera?
    a.. Czy jesteś gotowy by poznać prawdę?
    Korzystanie z programu jest płatne. Jednak przez
    pierwszy miesiac możesz korzystac z niego zupełnie
    za darmo. Kupując ten program u innych producentów
    takiego typu oprogramowania musielibyście wydać dużą
    sumę pieniędzy, u nas za każdy kolejny miesiąc korzystania
    z usługi zapłacisz jedyne 2,44 zł.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-06-28 18:14:02
    Temat: Re: Program rzekomo "podsluchujacy" cudze SMS-y
    Od: Peet <w...@a...com>

    Tutaj masz za darmo namierzanie komórki. :)

    http://www.trackapartner.com/

  • 3. Data: 2009-06-28 18:33:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Jun 2009 19:52:31 +0200, Latet wrote:
    >Dostalem Spam, ktory reklamuje program do rzekomego "podsluchiwania" cudzych
    >SMS-ów. Sciema zapewne, ale jestem ciekawy, czy w tym klamstwie jest choc
    >ziarenko prawdy?

    to ? http://pokazywarka.pl/smsspy/

    Ale jak sie tak zastanowic to pare metod na podsluch cudzych SMS by
    sie znalazlo, wymagajace jednak dostepu do drugiego telefonu ..

    J.

  • 4. Data: 2009-06-28 19:20:30
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > to ? http://pokazywarka.pl/smsspy/

    Tak, to to.
    Ciekawe ilu naiwnych rzeczywiście przelało kasę na to konto. Nie umiem sobie
    wyobrazić jak głupim trzeba być, aby dać się na coś takiego nabrać (nie na sam
    program, ale na przelanie pieniedzy).

    latet

  • 5. Data: 2009-07-02 20:23:57
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Latet pisze:

> [...]
    > sobie wyobrazić jak głupim trzeba być, aby dać się na coś takiego nabrać
    > (nie na sam program, ale na przelanie pieniedzy).

    Na pewno nie jedna ale wiecej osob:). Gosc zapewne niezle sie oblowil a
    czyn znikomo szkodliwy.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=