  • 1. Data: 2009-06-27 20:03:56
    Temat: Czy moge zerwac umowe w Plusie ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Widze, ze temat tu jest znany, a ja nie za bardzo czaje o co biega. Ale
    ogolnei chcialbym zerwac umowe w Plusie (jako klient biznesowy). Faktury
    papierowe wystawiane mamy zawsze na przelomie miesiaca. Nie mam pojecia czy
    przyszla jakas kartka razem w kopercie ostatnio. Czy moge zerwac aktualne
    umowy ? Czy tez juz nie ? Podobno moglem to zrobic mniej wiecej do 21 tego
    miesiaca (ostatnia faktura + 14 + 7). To prawda ? Jezeli tak to z czego to
    wynika ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-06-27 21:43:58
    Temat: Re: Czy moge zerwac umowe w Plusie ??
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierowe wystawiane mamy zawsze na przelomie miesiaca. Nie mam pojecia
    > czy przyszla jakas kartka razem w kopercie ostatnio.

    A tu ktoś ma wiedzieć ?

    >Czy moge zerwac aktualne umowy ? Czy tez juz nie ? Podobno moglem to zrobic
    >mniej wiecej do 21 tego miesiaca (ostatnia faktura + 14 + 7). To prawda ?
    >Jezeli tak to z czego to wynika ?
    regulaminu i polskiego prawodawstwa, które mówi że masz prawo do
    nieakceptowania nowego regulaminu, do 7 dni od terminu płatnosci ostatniej
    faktury. dosyć szybko się obudziłeś

  • 3. Data: 2009-06-28 18:16:09
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A tu ktoś ma wiedzieć ?

    Nie. A widzisz tu jakies pytanie ??

    > regulaminu i polskiego prawodawstwa, które mówi że masz prawo do
    > nieakceptowania nowego regulaminu, do 7 dni od terminu płatnosci ostatniej
    > faktury. dosyć szybko się obudziłeś

    Kiedy pojawil sie nowy regulamin ?
    I czy maja obowiazek jakos mnie poinformowac czy juz na 100 % za pozno ?

    Fantom

  • 4. Data: 2009-06-29 07:11:25
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Nie. A widzisz tu jakies pytanie ??

    > Kiedy pojawil sie nowy regulamin ?
    > I czy maja obowiazek jakos mnie poinformowac czy juz na 100 % za pozno ?

    http://www.google.pl/search?rlz=1C1CHMB_plPL299PL303
    &sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=nowy+regulamin+plus

  • 5. Data: 2009-06-29 09:32:00
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > http://www.google.pl/search?rlz=1C1CHMB_plPL299PL303
    &sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=nowy+regulamin+plus

    Dalej nie znalalzem odpowiedzi na pytanie.
    Nie mam pojecia czy byl nowy regulamin (niesttey osoba od poczty nic nei
    zapisala w ksiazce na ten temat).
    No i nie wiem czy moge zerwac ye umowy czy nie. Zreszta nawet jkaby bylo to
    czy to potwierdzenei jakies, ze w fakturze mialem ten papier ? Nie ma ani
    poleconego ani nic.
    To bede mogl zerwac po 14 + 7 dno od 1 lipca ?

    Fantom

  • 6. Data: 2009-06-29 12:22:15
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Fantom pisze:

> [...]
    > ani poleconego ani nic.
    > To bede mogl zerwac po 14 + 7 dno od 1 lipca ?

    Powinienes dostac info z którąś fakturą - ja tak miałem, mam faktury
    papierowe, z jednego telefonu zrezygnowałem, a drugi zostawiłem ;)

    Idź do salonu głównego plusa.

  • 7. Data: 2009-06-29 15:28:58
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    &sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=nowy+regulamin+plus

    > Dalej nie znalalzem odpowiedzi na pytanie.
    > Nie mam pojecia czy byl nowy regulamin (niesttey osoba od poczty nic nei
    > zapisala w ksiazce na ten temat).

    to już twoj problem i tylko ty możesz/mogłeś go rozwiazać, nikt na tej
    grupie nie wie czy dostałes regulamin czy nie

> [...]
    > ani poleconego ani nic.
    > To bede mogl zerwac po 14 + 7 dno od 1 lipca ?

    Nie !!! 1 lipca wchodzi w życie i koniec