  • 1. Data: 2009-06-27 20:39:27
    Temat: PLAY: "więcej na start"
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/startery/inde
    x.html
    Przperaszam ale jak to właściwie działa? Kupuję starter za 30zł i OD
    RAZU musze doładować za min. 10zł żeby dostać owe 15zł dodatkowo?
    Tzn. kiedy? Czy przed wykonaniem pierwszego połączenia?
    Czy też w dowolnym momencie, np. 2 miesiące potem, ale tak żeby było
    40zł w momencie <PIERWSZEGO> (i jedynego) wystukania *111*31*2# na
    klawiaturze?

  • 2. Data: 2009-07-02 20:18:51
    Temat: Re: PLAY: "więcej na start"
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    Alojzy Zakalec pisze:
> [...]
    > Czy też w dowolnym momencie, np. 2 miesiące potem, ale tak żeby było
    > 40zł w momencie <PIERWSZEGO> (i jedynego) wystukania *111*31*2# na

    Zgodnie z regulaminem promocja jest dla osob ktore zakupia zestaw od 6
    marca 2009 do odwolania. Nie ma w regulaminie informacji kiedy nalezy
    aktywowac i wynika z tego ze przez czas nieokreslony ale tylko raz. Co
    ciekawe na mojej karcie ktora kupilem rok temu i pozniej przez 6
    miesiecy lezala po doladowaniu na 30zl ten kod rowniez zadzialal :).

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=