  • 11. Data: 2011-08-23 12:10:27
    Temat: Re: Program do tworzenia i oglądania albumów foto - nie WWW.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-23 13:30, Animka pisze:

    > Ja mam ten program z gazety. Oto opis (może Ty masz inną wersję):

    Nie wem jaka. Ściągnąłem , zainstalowałem, obejrzałem, zdezinstalowałem.
    Przypuszczam, że była najnowsza.

    > Zoner Photo Studio 12 Home
    > Niezawodny menedżer zdjęć. Jeśli do tej pory używasz niewygodnego
    > systemowego podglądu obrazów lub masz zainstalowany inny niedoskonały
    > program radzimy to zmienić. Wyrzuć starą aplikację i zainstaluj

    ble, ble, ble ...

    > sprawdzony i polecany przez nas Photo Studio 12 Home, który ma w sobie
    > wszystko, czego potrzebuje każdy amator-entuzjasta cyfrowej fotografii.

    Hm, raczej nie uważam się za amatora.

    > Program pomoże przenieść zdjęcia z karty pamięci aparatu na dysk twardy,

    Do tego używam choćbt Total Commandera lub polecenia xcopy

    > następnie uporządkuje je w katalogach, uporządkuje informacje o
    > zdjęciach i pozwoli szybko odszukać interesujące cie slajdy. Nieudane

    Używam głównie XnView

    > ujęcia będziesz mógł poprawić korzystając z wyjątkowo prostych narzędzi
    > do retuszu. Artykuł opisujący obsługę programu znajdziesz w magazynie PC
    > Format na stronach 34-43.

    Tutaj używam albo Adobe, albo Corela, albo Gimpa pod Linuxem.

    > Pełna wersja
    > Zoner Software
    > http://www.zoner.com
    > Windows XP/Vista/7;300 Mhz;512 MB

    W każdym razie dzięki za info.
    Będzie chwilka czasu, to mu się przyjrzę dokładniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 12. Data: 2011-08-24 04:03:16
    Od: mofiki <k...@g...com>

    > Adam.

    sprawdziłem. exe z thumbspro 7 zapisuje się i działa. Używam tego
    programu jako bazy danych plików medialnych (takie jest przeznaczenie
    tego programu) Dawniej drukowałem thumbnails z katalogów i
    podkatalogów w skoroszytach (przezwyczajenie) udało mi się na
    szczęście przestawić i nie produkuję ton papieru. Nie wiem jak z
    plikami ilustratora. Pracuję w corelu i foto, na podglądach.
    oczywiście skórę można ustawić spokojniejszą, nie tak jarmarczną.
    Wygodą tego programu test możliwość skopiowania plików baz danych na
    inny komputer bez konieczności tworzenia bazy na tym komputerze. W
    Polsce ktoś legalnie handlował tym programem - chyba z południa
    Polski. Pozdrawiam i powodzenia R.