  • 31. Data: 2013-04-08 13:52:48
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > I nie zobaczysz. Po co maja za toba chodzic, skoro wszystko w twoim
    > telefonie maja pod kontrola.
    > Moga ci wlaczyc gps, mikrofon, kamere, kto wie - moze nawet wszystkie
    > rozmowy sa nagrywane i maja dostep do 1000 ostatnich godzin ..

    I jeszcze sami za mnie robią zakupu przy pomocy NFC

  • 32. Data: 2013-04-08 17:30:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Bardzo dobrze rozumiem zasady działania tego systemu. Linuks znany mi jest
    > już od kilkunastu lat, ...

    Z linuksa w androidzie nie ma nic

    > nawet pisałem skrypty.

    To rzeczywiście, nie w kij pierdział :-)

  • 33. Data: 2013-04-08 17:39:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Na tym że śledzi użytkownika. A choćby częściowe wyłączenie szpiegowania
    > wiąże się z nie pełną funkcjonalnością.

    Śledzenie w każdym systemie jest możliwe. W niektórych nawet nie da się
    wyłączyć. Ja oczywiście mam pewne uwagi do tego śledzenia w androidzie, ale
    nie to, że w ogóle da się.

  • 34. Data: 2013-04-09 13:35:09
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 11:36, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Taką pewność dają ci odpowiedzi w w/w temacie chyba że angielski na
    > poziomie przedszkolaka jest za trudny dla ciebie.

    Podobno znalazłeś rozwiązanie problemu, ale odpowiedzialności za co
    znalazłeś pod tym linkiem nie chcesz wziąć, a więc po co te mądre miny?

    > Podaję ci jedynie rozwiązania twoich sztucznych problemów którę są na
    > wyciągniećie ręki i odpowiedz znajduje się nie dłużej niż 10sec.

    Pokaż chociaż jedno które u Ciebie zadziałało a powiem że Twoja wiedza w
    tych tematach jest nie tylko netowa.

  • 35. Data: 2013-04-09 13:35:48
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 11:31, Chris pisze:
    > Tak trudno wejść w opcje programu i samemu strawdzić .. do jedzenia
    > też potrzebujesz pomocy czy już tylko słomka zostałą ...

    > Pierdolisz pan że tak powiem, to są opcje programu więc jak masz
    > program to automatycznie masz też taką opcję.

    Opisz całą ścieżkę do tych opcji, a ja wtedy opiszę Ci jak ta ścieżka
    wygląda u mnie.

    > A co mi pozostało skoro są tylko podobne systemy w telefonach?
    > Kilkakrotnie pytałem tu o "wypasiony" telefon bez systemu, taki na
    > którym płynnie chodziłaby nawigacja gps, można by było zainstalować
    > pozycjoner itd.
    >
    > Nokia N95 ale w sumie to też ma system tylko że Symbian.
    > Bez systemu SE K800i ma navi i nie ma systemu.

    Z tego co słyszę, Symbian jest jeszcze gorszą opcją w telefonie niż
    Android.

    Ten SE800i wydaje się mieć jeszcze gorsze parametry niż mój Monte
    którego ze względu na brak dostatecznej ilości pamięci odłożyłem na półkę:

    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/1222/4235/0/0/

    Chodzi mi o coś z co najmniej 3" ekranem i odpowiednią ilością pamięci,
    co najmniej żeby mogło grać radio i jednocześnie nawigacja GPS płynnie
    chodziła.

    > Chyba nie bardzo skoro pytasz się o najprostrze rzeczy.

    Dobrze że napisałeś "chyba"...

  • 36. Data: 2013-04-09 13:39:12
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 17:39, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Śledzenie w każdym systemie jest możliwe. W niektórych nawet nie da
    > się wyłączyć. Ja oczywiście mam pewne uwagi do tego śledzenia w
    > androidzie, ale nie to, że w ogóle da się.

    Uwierz, da się...

  • 37. Data: 2013-04-09 13:39:50
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 17:30, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Z linuksa w androidzie nie ma nic

    struktura katalogów jest ewidentnie oparta na Linuchu. Głębiej nie
    grzebałem.

    > To rzeczywiście, nie w kij pierdział :-)

    Niestety, nie każdy to potrafi to docenić. A już najbardziej ci co to
    nawet nie potrafią wgrać binarnego steru do grafiki w tym systemie.

  • 38. Data: 2013-04-09 13:40:16
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 11:31, Chris pisze:
    > Na tym że śledzi użytkownika. A choćby częściowe wyłączenie
    > szpiegowania wiąże się z nie pełną funkcjonalnością.
    >
    > Jakoś nie widzę żeby ktoś z googla za mną łaził ...

    Ale chyba sam przyznasz że to o niczym nie świadczy?

  • 39. Data: 2013-04-09 13:59:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Podobno znalazłeś rozwiązanie problemu, ale odpowiedzialności za co
    > znalazłeś pod tym linkiem nie chcesz wziąć, a więc po co te mądre miny?

    A skąd ja mam wiedzieć czy taki lamer jak ty potrafi zrobić poprawnie 3
    czynności ??

    > Pokaż chociaż jedno które u Ciebie zadziałało a powiem że Twoja wiedza w
    > tych tematach jest nie tylko netowa.

    Wszystkie problemy które ty masz podawałem na własnym przykładzie do tego
    robiąc screeny swojego telefonu i pokazując ci gdzie takiej opcji szukać ...
    ale jak nawet nie wiesz że opcje programu to nie system telefonu to nie mamy
    o czym rozmawiać.

  • 40. Data: 2013-04-09 14:01:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Opisz całą ścieżkę do tych opcji, a ja wtedy opiszę Ci jak ta ścieżka
    > wygląda u mnie.

    Poszukaj siobie bo nawej jak bym ci film nagrał to i tak nie zrozumiesz ...

> [...]
    > Chodzi mi o coś z co najmniej 3" ekranem i odpowiednią ilością pamięci, co
    > najmniej żeby mogło grać radio i jednocześnie nawigacja GPS płynnie

    Już wiem jedno ty nie jectech "chyba" debilem .. ty jesteś debilem ... EOT