  • 1. Data: 2014-02-04 16:39:41
    Temat: Profil ICC
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Witam,

    Poszukuję pliku ICC do Asus Lamborghini VX6.
    Niestety ten stąd
    http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/colour-cali
    bration-profiles-your-monitor-a424/asus-ap410.html
    jest jakiś wadliwy, bo ekran jest stanowczo zażółcony. Zna ktoś inne źródło?

    Znalazłem jeszcze jeden, ale ten mi się nie ładuje wcale.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-05 15:10:53
    Temat: Re: Profil ICC
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-04 16:39, anacron pisze:
> [...]
    > jest jakiś wadliwy, bo ekran jest stanowczo zażółcony. Zna ktoś inne źródło?
    >
    > Znalazłem jeszcze jeden, ale ten mi się nie ładuje wcale.

    Nie ma czegoś takiego jaki ICC do monitora czy drukarki. Profile
    przygotowuje się na bieżąco. Monitor w trakcie pracy zmienia swoje
    parametry a z drukarkami jest jeszcze gorzej. Więc wrzuć sobie
    standardowy aRGB lub sRGB jeśli masz zwykły monitor.

    Marek