  • 11. Data: 2012-04-25 13:45:54
    Temat: Re: Producent notebooka
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomasz Finke nabazgrał(a):

    > Ja w żadnym takim sklepie w .pl nigdy nie widziałem np. ThinkPada
    > z serii T ani W, pojedyncze egzemplarze można czasem znaleźć
    > w specjalistycznych salonach. Kiedyś bardzo chciałem obejrzeć z bliska
    > model X301, ale nigdzie we Wrocławiu nie dało się tego zorganizować.
    > Komputronik zaoferował mi możliwość ściągnięcia modelu demonstracyjnego
    > z Warzszawy, ale z czasem oczekiwania powyżej 2 tygodni. Więc naprawdę
    > dobrego laptopa nie pomacasz właściwie nigdzie ;-)
    > T.

    T420, T420S, T520, X220 widzę że leżą u nas na magazynie ale W tez tylko na
    zamówienie.

  • 12. Data: 2012-04-25 13:52:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.04.2012 13:42, Chris pisze:
    > Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > Moja dostała Lenovo teraz w firmie i klnie na niego .,.... może to i
    > solidne .. testowali wchodząc w szpilach na laptopa i nic :) za to
    > design, wygoda, WAGA nie dla kobiety ... zresztą mi też się nie podoba
    > tak samo jak handlowcą którzy zamiast lekkiego laptopika muszą targać
    > "pustaka" bo cegła przy tym to pikuś ...

    Należy uważać jednak żeby nie przegiąć w drugą stronę.

    Kupiłem sobie ultralekką toshibę, super fajnie bo laptop jest lżejszy
    niż książeczka którą czytam dziecku. Tylko z drugiej strony - jak siadam
    w fotelu, to laptop jest za lekki na to żeby się ułożył, sztywność fałd
    dżinsów (prane!) jest większa niż jego nacisk - przez co leży
    permanentnie krzywo, zsuwa się, byle drganie mięśnia nogi go podrzuca
    pod górę ... :)

    p. m.

  • 13. Data: 2012-04-25 14:26:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    m nabazgrał(a):

> [...]
    > krzywo, zsuwa się, byle drganie mięśnia nogi go podrzuca pod górę ... :)

    Miałem takiego w testach:

    TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB[RAM] 128GB[SSD] 13,3HD INTHD W7H

    Fajne lekkie ale strach dotykać czy oby się nie złamie :)

    Ja pod laptopa sibie kupiłem w IKEA poduszko/stolik czy jak to się tam
    nazywa, na dole poduszka na górze plastikowy stolik, fajne wygodne i nie mam
    problemu z ułożeniem laptopa a często mam go na kolanach a jak mi się znudzi
    to odwrócę i kot będzie miał legowisko :) poducha jest odpinana od plastiku
    więc można to prać :)

  • 14. Data: 2012-04-25 14:44:52
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-25 13:42, Chris wrote:
> [...]
    > tak samo jak handlowcą którzy zamiast lekkiego laptopika muszą targać
    > "pustaka" bo cegła przy tym to pikuś ...

    hmm model modelowi nierowny.

    Mi w pracy sie sprawdzal (jeden z tanszych lenowo - seria E420, 14
    cali). wg danych hurtowni 1,88 kg (to raczej niewiele)

    Od przyszlego tyg. do porownania bede testowal della 14 tez w warunkach
    bojowych. w specyfikacji dostawcy pisze waga: 2,04kg, tez powinien byc
    przyjemny.

  • 15. Data: 2012-04-25 14:59:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

> [...]
    > Od przyszlego tyg. do porownania bede testowal della 14 tez w warunkach
    > bojowych. w specyfikacji dostawcy pisze waga: 2,04kg, tez powinien byc

    Tamten to chyba T420 czyli jakieś 2.2kg do tego naprawdę jest nieporęczny ..
    nie podoba mi się i już ale jak wiadomo każdy ma swoje zdanie :)

  • 16. Data: 2012-04-25 15:34:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.04.2012 14:26, Chris pisze:

    > Miałem takiego w testach:
    >
    > TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB[RAM] 128GB[SSD] 13,3HD INTHD W7H
    >
    > Fajne lekkie ale strach dotykać czy oby się nie złamie :)

    Mam prawie to samo. Nie złamie się, chociaż nie należy pewnie za bardzo
    próbować.

    Za to ja za każdym razem jak wyciągam wtyczkę D-SUB i HDMI, zastanawiam
    się czy nie wyciągam ostatni raz. Diablo mocno siedzą, zaś nie bardzo
    jest się o co zaprzeć palcem.

> [...]
    > się znudzi to odwrócę i kot będzie miał legowisko :) poducha jest
    > odpinana od plastiku więc można to prać :)

    No właśnie sprzęt jest za lekki na tą poduszkę :(

    p. m.

  • 17. Data: 2012-04-25 15:47:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze tak:

    > Jeśli na tym polega dopieszczanie to ja dziękuję

    Dopieści hardware przez firmware, BIOS itp
    a nie użyszkodnika ;)

    --
    Piter

  • 18. Data: 2012-04-25 16:00:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 13:42, Chris pisze:
> [...]
    > tak samo jak handlowcą którzy zamiast lekkiego laptopika muszą targać
    > "pustaka" bo cegła przy tym to pikuś ...

    Ja mam negatywne doświadczenia z serwisem Lenovo T61.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 19. Data: 2012-04-25 17:53:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" napisał w wiadomości grup
    zawiercie...
    > Zbieram się powoli do zakupu nowego notebooka i mam trochę dylematów
    > dotyczących producenta.

    Dobrze rozumujesz, że acer i aristo unikać. Przez 3 miesiące miałem kontakt do
    nieograniczonego sprzętu HP (laptopy i netbooki). Cena w okolicach 4-5 k
    zł.Jakość wykonania była taka sobie. Część z nich już była fabrycznie
    uszkodzona. Dodatkowo 2 lata temu czarna seria pavilonów też skreśla tego
    producenta na starcie...
    Toshiba jest ok - polecałem 4 znajomym i wszyscy zadowoleni. Nie ma żadnych
    wytarć mimo kilku lat.
    Asus z tego co słyszałem to jest najbardziej ok (rozważałem kupno).
    Sam mam Samsunga RF-511 pół roku. Ogólnie to jestem zmieszany. Jakość plastiku
    jak najbardziej ok. Jednak często włącza się wentylator (może to przez i7) i
    system długo się odpala (mimo wywalenia niepotrzebnego syfu - potem chodzi jak
    burza). Dodatkowo karta wifi negocjowała tylko 72 Mbps. Samsung obwiniał mój AP.
    Po wymianie karty sieciowej negocjuje 300 Mbps. Przy min podświetleniu oczy się
    męczą (mam wrażenie, że podświetlenie miga - ale tylko przy min jasności).
    Dodatkowo aku jest jakieś felerne - po miesiącu używania ogniwa są w 5% zużyte -
    teraz trzyma mi tylko ok 6 godz.
    Gdy wymieniłem kartę wifi system dalej się upiera, że stara jest podłączona i
    nie może jej włączyć (wykrywa w menadżerze urządzeń). Czy bym teraz kupił za
    3200 zł? Mocniej zastanowiłbym się nad asusem (który był znacznie droższy)...

  • 20. Data: 2012-04-25 18:36:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Mozesz o tym troche wiecej napisac? Mam Della Vostro i chetnie sie dowiem
    > co
    > moze go spotkac.

    Jak Dell to nie Inspirion, bo te to faktycznie tandetnie wykonane. Ja mam
    Studio ponad 3 lata i działa dobrze, z zasilaczem też nie ma problemu.
    Ogólnie to autor ma dziwne podejście, bo patrzy na firmę a nie konkretny
    model.
    Prawie każda firma ma udane i mniej udane modele.
    Z HP dobre są Probooki, Paviliona bym nie brał.
    Z Dell to Vostro, Inspirion kiepsko wykonany.
    Mam w pracy eMachines (Acer) i działają ok mimo, że mają już po 3-4 lata.
    Niestety mają kiepsko pomyślaną konstrukcję, bo dostać się do baterii od
    BIOS (zapomniane hasło) to masakra, trzeba rozebrać całego lapopa. Dell
    Studio ma baterię pod klapką od pamięci. :-)
    Samsung całkiem przyzwoite ma laptopy.