  • 1. Data: 2012-04-24 08:46:15
    Temat: strach juz zagladac do gazet i portali ...
    Od: alvarado <a...@g...pl>

    http://praca.wp.pl/title,Tusk-przyjelismy-ustawe-pod
    noszaca-wiek-emerytalny-do-67-lat,wid,14429536,wiado
    mosc.html?ticaid=1e540

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-juz-jeden
    -grosz-do-6-zlotych-jak-zyc-jezdzic,nId,599348

    http://moto.onet.pl/1659968,1,na-co-idzie-podatek-dr
    ogowy,artykul.html?node=15

    http://biznes.onet.pl/polska-w-peknieciach-jak-traci
    my-miliony,18571,5113003,prasa-detal

    http://biznes.onet.pl/autostrada-do-bankructwa,49683
    ,5113007,1,news-detal

    http://fakty.interia.pl/polska/news/cyfrowa-klapa-po
    lskich-urzedow-bruksela-wstrzymala-nam-37,1788537

  • 2. Data: 2012-04-24 09:46:01
    Temat: Re: strach juz zagladac do gazet i portali ...
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-24 08:46, alvarado wrote:
> [...]
    ,5113007,1,news-detal

    > http://fakty.interia.pl/polska/news/cyfrowa-klapa-po
    lskich-urzedow-bruksela-wstrzymala-nam-37,1788537

    Powiedziałbym, że to nie ma nic wspolnego z pecetami i to raczej symbol
    degeneracji mediów i polityków. Co niestety wpływa na ludzi.

  • 3. Data: 2012-04-24 10:41:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [ciach OT]

    Skandal! I ani jednego wyroku skazującego na ciężkie więzienie bęcwała,
    który na grupie o pecetach zaczyna wątek o polityce ;->

  • 4. Data: 2012-04-24 15:28:56
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Skandal! I ani jednego wyroku skazującego na ciężkie więzienie bęcwała,
    > który na grupie o pecetach zaczyna wątek o polityce ;->

    No wlasnie. Myslalem, ze czytam p.m.samochody, tam codziennie ktos
    "wyjezdza" z pododobnym kwiatkiem.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2012-04-24 15:38:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 15:28, G Nowak pisze:
    > No wlasnie. Myslalem, ze czytam p.m.samochody, tam codziennie ktos
    > "wyjezdza" z pododobnym kwiatkiem.

    Czekaj czekaj!
    Jak co tydzień będziesz dostawał info o nowym podatku na pecety....
    Przecież to wymarzone źródło do poratowania budżetu.
    UPS...

  • 6. Data: 2012-04-24 16:00:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z" napisał:

    > Czekaj czekaj!
    > Jak co tydzień będziesz dostawał info o nowym podatku na pecety....
    > Przecież to wymarzone źródło do poratowania budżetu.
    > UPS...

    Zaraz, zaraz...
    Jak tam akcja "netbook dla pierwszoklasisty", primo voto "laptop dla
    gimnazjalisty"? Bo chyba przegapiłem informację, jakiż to model trafił w
    łapki pierwszaków. Nie trafił? Żaden? No co za pech. Znowu...

    JoteR

  • 7. Data: 2012-04-24 16:27:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:00, JoteR pisze:
> [...]
    > gimnazjalisty"? Bo chyba przegapiłem informację, jakiż to model trafił w
    > łapki pierwszaków. Nie trafił? Żaden? No co za pech. Znowu...
    No jak nie jak tak. Wprawdzie nie netbook, tylko iPad i nie dla
    pierwszoklasistów, tylko dla posłów, ale reszta się zgadza :->
    Maciek

  • 8. Data: 2012-04-24 16:54:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-24 16:27, Użytkownik Maciek napisał:

    > No jak nie jak tak. Wprawdzie nie netbook, tylko iPad i nie dla
    > pierwszoklasistów, tylko dla posłów, ale reszta się zgadza :->

    Nie rozdają a zabierają, nie samochody a rowery i nie w Moskwie
    a w Leningradzie (dzisiaj znowu Piotrogród).

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-04-25 04:00:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > No jak nie jak tak. Wprawdzie nie netbook, tylko iPad i nie dla
    > pierwszoklasistów, tylko dla posłów, ale reszta się zgadza :->

    A w międzyczasie pominęliśmy "PECETY pod STRZECHY".

    Pieniądz jest źródłem wszelkiego zła.
    Nie jestem moherem wierzacym w 666 Szatana,
    ale dewiza "po nas choćby potop" jest bliska wielu niewierzącym w potop
    politykom.
    Kolejna afera z okazji informatyzacji ZUSu czy jakiegoś tam przez
    znajomków.
    Kolejna afera o brak dróg na Euro.
    Kolejna afera o brak nowych dowodów osobistych.
    LUDZIE! My nawet poważnego kryzysu finansowego nie umiemy zorganizować!!!

    Feromon

  • 10. Data: 2012-04-25 14:38:04
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Skandal! I ani jednego wyroku skazującego na ciężkie więzienie bęcwała,
    > który na grupie o pecetach zaczyna wątek o polityce ;->

    pogadaj sobie z romanem, cfaniaku...