  • 1. Data: 2010-09-01 18:13:35
    Temat: Problem ze span i float:right w IE i Operze
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam,

    Jest kod:
    XXXXXX

    "XXXXXX" ma być w pierwszym wierszu.
    "YYYY", "ZZZZ", "WWWW" mają być w drugim wierszu,
    przy czym "YYYY" i "ZZZZ" mają być po lewej, a "WWWW"
    ma być po prawej.
    W Firefox, Chrome, Safari jest tak, jak bym chciał.
    W IE oraz Operze napis "WWWW" jest poniżej "YYYY" i "ZZZZ".
    Co zrobić, aby w IE i Operze strona wyglądała tak, jak w pozostałych
    wymienionych przeglądarkach?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo

  • 2. Data: 2010-09-01 19:47:35
    Temat: Re: Problem ze span i float:right w IE i Operze
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 01 Sep 2010 19:13:35 +0100, Robbo <y...@m...com> wrote:

> [...]
    > W IE oraz Operze napis "WWWW" jest poniżej "YYYY" i "ZZZZ".
    > Co zrobić, aby w IE i Operze strona wyglądała tak, jak w pozostałych

    Dziwne, że w Operze nie działa. Zdawało mi się, że to IE i Gecko nie mają
    poprawnej obsługi float:right.

    Tak czy inaczej, musisz dać element z float:right wyżej w dokumencie -
    przed elementami, które mają być w tej samej linii.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");