  • 21. Data: 2009-08-06 11:32:07
    Temat: Re: Problem ze spamem z formularzy
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > To jest test, czy przechodzą spamy.

    Po czym to wywnioskować? Po wysłaniu formularza wyświetli się "dziękujemy
    bla bla" albo "error, jakieś pola nieprawidłowe". Skąd spam bot będzie
    wiedział, że spam przeszedł?

  • 22. Data: 2009-08-06 14:53:33
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > Po czym to wywnioskować? Po wysłaniu formularza wyświetli się
    > "dziękujemy bla bla" albo "error, jakieś pola nieprawidłowe". Skąd spam
    > bot będzie wiedział, że spam przeszedł?

    Zobaczy go na stronie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 23. Data: 2009-08-07 20:51:23
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Zobaczy go na stronie.

    Na stronie nie publikuję treści wysyłanych formularzem więc ta metoda
    weryfikacji raczej nie będzie skuteczna. Tak jak wcześniej napisałem: albo
    wyświetlany jest komunikat o błędach + formularz, albo podziękowanie.
    Sądzisz, że spam bot jest aż na tyle sprytny, że potrafi odróżnić oba
    przypadki? Jeśli tak jest to sporo trudu sobie programista zadał... a i tak
    zablokuję ten rodzaj spamu programowo i pewnie wiele innych osób też.
    Nieiwele zyska...

  • 24. Data: 2009-08-08 12:30:29
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Marek pisze:

    > Na stronie nie publikuję treści wysyłanych formularzem

    O tym się bot nie dowie dopóki nie spróbuje. Jak nie zobaczy swojego
    spamu to się przekona, że tym formularzem strony nie zaspamuje.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 25. Data: 2009-08-09 21:41:30
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Dziekuję Pawle za uwagi i miłego dnia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2009-08-15 13:08:18
    Od: "Maveriq" <N...@i...pl>

    Ewentualnie link do strony z formularzem w postaci linku JavaScript

    pozdrawiam, M.

  • 27. Data: 2009-09-01 03:03:24
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    > hehe - proste i sprytne :-)

    tylko ze nie zadziała
    SBlam polecam za to - działa

  • 28. Data: 2009-09-01 07:21:50
    Od: olo <o...@n...com>

    bujnos pisze:

    > tylko ze nie zadziała
    > SBlam polecam za to - działa

    potwierdzam. Od momentu rozpoczecia uzywania sblam nie doszedl zaden
    spam. A logujac sie do konta wyswietlilo, ze prob jest >400 tygodniowo

    ponadto sztuka jego zainstalowania jest prostsza niz powyzsze "proste i
    sprytne" rozwiazanie z checkboxem

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby