  • 1. Data: 2009-08-05 10:40:12
    Temat: POST z utf na iso
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Witam,
    polcard wymaga danych w iso, stronę z formularzem mam w utf, jak
    przesłać te dane żeby kodowanie się nie sypało i żebym dalej miał utf u
    siebie?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 2. Data: 2009-08-05 17:34:43
    Temat: Re: POST z utf na iso
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Paweł Piskorz pisze:
    > Witam,
    > polcard wymaga danych w iso, stronę z formularzem mam w utf, jak
    > przesłać te dane żeby kodowanie się nie sypało i żebym dalej miał utf u
    > siebie?

    Jeśli korzystasz z PHP, to zajrzyj tu:
    http://pl.php.net/manual/en/function.iconv.php

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-08-05 18:53:17
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 05 Aug 2009 11:40:12 +0100, wrote:

    > polcard wymaga danych w iso, stronę z formularzem mam w utf, jak
    > przesłać te dane żeby kodowanie się nie sypało i żebym dalej miał utf u
    > siebie?

    <form accept-charset> (teoretycznie, w praktyce bym temu nie ufał).

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2009-08-12 23:56:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 05 Aug 2009 19:53:17 +0100, porneL napisał(a):

    > <form accept-charset> (teoretycznie, w praktyce bym temu nie ufał).

    Próbowałem tak kiedyś zmusić formularz UTF-8 do gadania ze stroną CP-1250.
    Nie polecam, każda przeglądarka miała inne zdanie na ten temat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2009-08-13 09:03:17
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Próbowałem tak kiedyś zmusić formularz UTF-8 do gadania ze stroną CP-1250.
    > Nie polecam, każda przeglądarka miała inne zdanie na ten temat.

    To zostaje albo iframka, albo generowanie tymczasowej strony w ISO i
    autosubmit.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";