eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetProblem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP › Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    From: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    Date: Wed, 23 Dec 2009 23:16:57 +0100

    Witam,

    Mam problem z instalacją w/w karty, i to nie pierwszy raz - na poprzedniej instalacji
    systemu
    problemy też występowały, przykładowo karta nie była poprawnie rozpoznawana przez
    dołączony do niej
    program WinFast PVR2, a jedynie przez program ChrisTV.

    Teraz po przeinstalowaniu systemu sprawa wygląda gorzej, ponieważ podczas instalacji
    sterownika
    instalator komunikuje mi że nie może znaleźć pliku tsbyuv.dll, plik ten ściągnąłem z
    sieci i podczas
    ponownej instalacji wskazałem do niego ścieżkę, instalacja się kontynuowała aż do
    momentu pojawienia
    się ekranu śmierci - BSoD, powodowany jest on przez plik wfeaglxt.sys. Błąd występuje
    przy każdej
    próbie instalacji sterowników, czy to przy instalacji ręcznej przez "Dodaj nowe
    urządzenie" a
    następnie wyszukanie sterownika czy to przy instalacji za pomocą instalatora
    pobranego ze strony
    producenta.

    Przed jakąkolwiek z prób instalacji karta była rozpoznawana bodajże jako "Urządzenie
    wideo" (ze
    znakiem zapytania) po pierwszej z felernych instalacji (BSoD) karta jest widziana w
    menadżerze
    urządzeń już pod swoją nazwą, natomiast w kategorii urządzeń dźwiękowych. Program
    WinFast PVR2
    wywala błąd "Nie można utworzyć wykresu" (ten sam błąd widziałem na poprzedniej
    instalacji systemu)
    natomiast program ChristTV już nieco lepiej - kartę rozpoznaje, nie widzi żadnych
    nieprawidłowości -
    jednak problem w tym że karta jest ale jakby jej nie było, ponieważ nie znajduje mi
    ani jednego
    kanału podczas przeprowadzania skanowania (nawet nic nie zaszumi).

    System Windows XP Professional SP2 (chyba bardziej popularny by być nie mógł, dlatego
    dziwi mnie
    dlaczego z instalacją jest tyle problemów)
    Płyta główna - Gigabyte GA-K8N51GMF-9 F2

    Dodam że w menadżerze nie występują żadne komunikaty typu "Urządzenie nie działa
    poprawnie" itd.
    "Wizualnie" wszystko jest wporządku... a jednak karta nie działa. Próbowałem już
    instalować
    sterowniki dołączone na płycie, oraz różne ich wersje pobrane ze strony producenta, a
    nawet "surowe"
    sterowniki w postaci plików .dll i .sys (tu BSoD-a niema, ale karta nadal nie działa
    poprawnie)

    Pozdrawiam,