eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetProblem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XPRe: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
  • Data: 2009-12-24 02:03:19
    Temat: Re: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:
    > Ta biblioteka znajduje się w pliku driver.cab. Być może ten błąd jest
    > przyczyną późniejszych problemów z kartą TV.

    A można to zainstalować jakoś manualnie? np. kopiując ręcznie z nośnika, tylko gdzie
    to wrzucić, a
    wcześniej pewnie trzeba wypakować

    > Niemożność odczytania/znalezienia pliku podczas instalacji Windy często
    > wskazuje na uszkodzoną pamięć RAM, chociaż jeśli system działa 2 dni
    > bezawaryjnie, można raczej założyć uszkodzony nośnik lub napęd.
    > W świetle tego co teraz napisałeś, faktycznie warto sprawdzić tę kartę
    > pod innym systemem, chociaż ja bym zaczął od diagnostyki pamięci,
    > napędu, tasiemki i nośnika z Windą. Bo coś się sypie jeszcze przed
    > uruchomieniem karty TV.

    Pamięć RAM myślę że można wykluczyć, nigdy nie miałem z nią problemów i w czasie tych
    2 dni nie raz
    była męczona do granic, natomiast sam nośnik rzeczywiście jest w kiepskim stanie,
    najbardziej
    widoczną skazą jest zdrapana powłoka, na szczęście zdarty obszar jest minimalnie poza
    obszarem
    "nagranym" na płycie, BSoD z kolei powodował plik .sys od sterownika Leadteka, poza
    kartą i poza tym
    co z nią związane wszystko jest w najlepszym porządku.

    Właśnie ściągam openSUSE-11.2-KDE4-LiveCD-i686.iso - zobaczymy co z tego wyjdzie, a
    tak w ogóle to
    przydała by się jakaś krótka instrukcja, szczególnie odnośnie tego jaki program mam
    odpalić by
    sprawdzić tą kartę