    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Problem z filtrem polaryzacyjnym
    Date: Mon, 14 Jan 2013 23:44:09 +0100

    Czy dla ogniskowej 300mm (z cropem 450mm) da się kupić filtr
    polaryzacyjny kołowy, który nie będzie psuł ostrości? Założyłem
    eksperymentalnie jakiś tani, marki "krzak" filtr. Przy 300mm nie dało
    się ustawić ostrości nawet ręcznie. Nie mam pewności czy filtr był aż
    taki do bani (niby było to szkło optyczne) czy może przy tak wąskich
    kątach nie ma sensu stosowania filtrów bo zawsze będą poważnie
    zniekształcały?

    Marek