eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
    From: "Rablin" <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 09:00:07 +0200

    Będzie długo.
    Jakiś czas temu zepsuła mi się podczas zdarzenia losowego część w aucie.
    Powiedzmy, że opona (oczywiście to nie opona ale inna cześć ważna dla auta).
    Mam ubezpieczenie AC itp. w swoim 10 letnim aucie.
    Zadzwoniłem do ubezpieczalni (powiedzmy DirectX) zapytałem na jakich
    zasadach mogę naprawić szkodę w ramach AC.
    Pani powiedziała, że nie ma problemu. Można to zrobić gotówkowo (wtedy muszę
    robić zdjęcia i wypełnić jakiś formularz albo bezgotówkowo).
    Chciałem iść im na rękę i powiedziałem, że ok niech będzie w "ich"
    warsztacie aby było szybko i bez komplikacji. Czyli bezgotówkowo.
    Wcześniej zapytałem, czy będę tracił zniżki Pani powiedziała, że jak zostanę
    u nich na kolejny rok to nie.
    Następnie Pani mnie przełączyła do firmy zewn. Powiedzmy (kontynuując wątek
    oponiarski), że w tej firmie przedstawiono mi się jako Michelin Lublin
    (oczywiście to przykład).
    Powiedziałem, że nie chcę jakiejś taniej opony tylko dobrą (taką jak miałem
    w oryginale - coś dobrego).
    Pani powiedziała, że produkt został wysłany i żebym pojechał na wymianę.
    Pojechałem do warsztatu upewniłem się, że będą montowane opony Michelin (to
    przykład oczywiście) - panowie z warsztatu potwierdzili.
    Po paru godzinach wracam do warsztatu. Podpisuję, że zrzekam się
    ubezpieczenia (cesja) na rzecz tego warsztatu, odbieram kluczyki. Idę do
    auta i ... patrzę, że mam zamontowane ... nie opony Michelin (to przykład)
    ale jakieś nieznane badziewie.

    Pytam warsztat co to za żart. On na to, że to przysłali z Michelin Lublin
    (to przykład) i oni tylko zamontowali.
    Pytam ale rano pytałem czy to będzie Michelin. Facet nic.
    Dzwonię do "Michelin Lublin" a tu gość mi mówi, że zrobili usługę na jaką
    mam wykupione AC. Pierwszy raz się dowiaduję, że mam ubezpieczenie (bo to
    niby firma direct) na zamienniki.
    Dzwonię do ubezpieczalni DirectX i ci także mi mówią, że na pewno mi mówili
    o zamiennikach. Na 100% procent nie mówili.

    I co mam teraz zrobić?
    Smaku całej sprawie dodaje fakt, że:
    - kobieta u której zamawiałem te powiedzmy opony oszukała mnie min. 2 razy
    (np. że z danym warsztatem nie współpracują a na ich stronie WWW jest ten
    warsztat)
    - tuż po złożeniu szkody oddzwoniła do mnie firma badawcza z pytaniem jak
    oceniam poziom obsługi (dałem im 8, teraz dałbym im ZERO!)