  • 11. Data: 2011-02-07 17:11:42
    Temat: Re: Problem - gasnie i szarpie samochodem na wolnych obrotach
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iip2go$o3f$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, były 2 - sonda lambda ( ale przy gazie to podobno standart ) i
    > przeplywomierz-niskie napiecie, ale podlaczalem inny przeplywomierz i
    > problem ten sam. Acha i swieci sie kontrolka CHECK

    nie ma sz emulatora sondy ?
    zle zalozona instalacja to raz - dwa sonda faktycznie moze byc uwalona...
    jak sie swieci check to cos z osprzetu raczej ... a po resecie kompa kest
    lepiej ?
    sprawdz wszystko po kolei...
    szczelnosc dolotu, krokowiec tps czujnik temp, ta sonde nieszczesna -
    wreszcie jedz do gazownikow na porawie instalki - bo przy sprawnym gazie
    check nie a prawa sie palic. co najwyzej mrugnac na chwile..

  • 12. Data: 2011-02-07 17:42:33
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Instalacja jest dobrze założona bo wcześniej bylo OK.
    Wszystko zaczelo sie dziac po przekładce silnika, silnik identyczny jak
    poprzedni.

  • 13. Data: 2011-02-07 20:25:16
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Instalacja jest dobrze założona bo wcześniej bylo OK.
    > Wszystko zaczelo sie dziac po przekładce silnika, silnik identyczny jak
    > poprzedni.

    no to elektryka - wiazka ew komp od motronica ...
    szukaj a znajdziesz ;) powodzenia

  • 14. Data: 2011-02-08 11:50:38
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > za bogata mieszanka.

    Więc co to mogło paść ?

  • 15. Data: 2011-02-08 13:21:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-07 17:42, Ramzes pisze:
    > Instalacja jest dobrze założona bo wcze?niej bylo OK.
    > Wszystko zaczelo sie dziac po przekładce silnika, silnik identyczny jak
    > poprzedni.

    Tego nie napisałeś w pierwszym poście, a może być to kluczowe.

    Po tym co napisałeś wcześniej (przepustnica + przepływomierz i niskie
    napięcie) wskazuje na brak masy.

  • 16. Data: 2011-02-08 14:15:16
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > Tego nie napisałeś w pierwszym poście, a może być to kluczowe.
    >
    > Po tym co napisałeś wcześniej (przepustnica + przepływomierz i niskie
    > napięcie) wskazuje na brak masy.

    Czyli moze byc odłaczona masa od wtrysków - o to chodzi ?

  • 17. Data: 2011-02-09 13:34:23
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Jak sie odepnie przeplywomierz to chodzi normalnie.

  • 18. Data: 2011-02-09 16:42:14
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > Jak sie odepnie przeplywomierz to chodzi normalnie.

    no to co jest do wymiany ? w takim razie ? logika sie klania ;)

  • 19. Data: 2011-02-09 19:53:33
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    No tak:) Tylko że podłączałem ten przepływomierz do innego samochodu i
    chodzi normalnie, inny przepływomierz rówznież podłączałem i jest to samo,
    szarpie i gaśnie.

  • 20. Data: 2011-02-09 20:51:07
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-09 19:53, Ramzes pisze:
    > No tak:) Tylko że podłšczałem ten przepływomierz do innego samochodu i
    > chodzi normalnie, inny przepływomierz rówznież podłšczałem i jest to samo,
    > szarpie i ga?nie.

    Dlatego pisałem - TECH i kontrola parametrów. Skoro podmiana
    przepływomierza nie pomaga to należy szukać w czujnikach około
    dolotowych (TPS, czujnik temperatury zasysanego powietrza, układ
    regulacji geometrii dolotu). Te elementy wpływają wzajemnie na poprawną
    pracę każdego z nich.

    Swoją drogą zainteresowałbym się też instalacją elektryczną w okolicy
    dolotu - być może tu leży problem. Generalnie - szukaj usterki w
    układzie dolotowym.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia