  • 1. Data: 2012-09-09 22:13:24
    Temat: Prezent dla maniaków FF od Sony
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Czyli FF w spacerowej małpce:
    http://www.photoprice.ca/leaks/

    Część będzie pewnie marudzić, że obiektywy od NEXów...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-09-09 22:20:06
    Temat: Re: Prezent dla maniaków FF od Sony
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-09-09 22:13, Waldek Godel pisze:

    > Czyli FF w spacerowej małpce:
    > http://www.photoprice.ca/leaks/
    >
    > Część będzie pewnie marudzić, że obiektywy od NEXów...

    Skąd wziąłeś, że od NEXów? BTW, na moje kaprawe oko, to cuś
    za blisko sensora ten obiektyw (jak na FF).

  • 3. Data: 2012-09-09 22:25:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Sep 2012 22:20:06 +0200, trolling tone napisał(a):

    > Skąd wziąłeś, że od NEXów? BTW, na moje kaprawe oko, to cuś
    > za blisko sensora ten obiektyw (jak na FF).

    Stąd:
    http://www.photoprice.ca/images/leaks/nex6-front.gif

  • 4. Data: 2012-09-09 22:28:09
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-09-09 22:25, Waldek Godel pisze:

    > Stąd:
    > http://www.photoprice.ca/images/leaks/nex6-front.gif

    Ale to NEX-6, inny aparat. To RX-1 (ten powyżej) ma być niby FF.

  • 5. Data: 2012-09-09 22:34:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 09 Sep 2012 22:28:09 +0200, trolling tone napisał(a):

    > Ale to NEX-6, inny aparat. To RX-1 (ten powyżej) ma być niby FF.

    no tak, tym razem pomerdałem. Więc nie wiem.

  • 6. Data: 2012-09-10 00:33:58
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.sonyalpharumors.com/sony-rx1-costs-2799-s
    ame-a99-sensor/

  • 7. Data: 2012-09-10 14:35:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-10 00:33, Marcin [3M] pisze:
    > http://www.sonyalpharumors.com/sony-rx1-costs-2799-s
    ame-a99-sensor/

    Konkurent Fuji X-Pro?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-09-10 14:53:18
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote:

    > Czyli FF w spacerowej małpce:
    > http://www.photoprice.ca/leaks/

    Wreszcie byłby to fajny ruch ze strony Sony - choć "przeciekowa"
    cena mało "zabójcza", to i tak reszta wkrótce musiałaby pójść za ciosem,
    albo zejść do segmentu dla fotograficznej ludożerki...

    Widząc rozmiar bagnetu od dawna na to liczyłem. Dla producenta
    matryc bez silnej pozycji w FF od dawna był to logiczny, naturalny krok,
    dziwić się raczej trzeba: czemu tak długo?

    Teraz najgłupiej będzie wyglądał Canon ze swoim świeżym cropem 1,6:
    dopiero co wypalili z "cienkiej rury", choć mógł od razu z grubej (FF)...

    > Część będzie pewnie marudzić, że obiektywy od NEXów...

    Ano właśnie - obecnym dedykowanym szkiełkom chyba zabraknie pola
    krycia? Jak by to wyglądało na FF?

    A tu taki temacik a propos:
    http://www.fotopolis.pl/drukuj.php?n=15329

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 9. Data: 2012-09-10 15:45:33
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2012-09-10 14:53, Mariusz [mr.] pisze:

    > Ano właśnie - obecnym dedykowanym szkiełkom chyba zabraknie pola
    > krycia? Jak by to wyglądało na FF?

    Ale jakim szkiełkom, przecież ten RX1 to miałby być kompakt z
    przyspawanym szkłem a nie żaden aparat systemowy.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2012-09-10 16:03:26
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "mt" <f...@i...pl> wrote:

    > Ale jakim szkiełkom, przecież ten RX1 to miałby być kompakt z
    > przyspawanym szkłem a nie żaden aparat systemowy.

    Łeee, to co to w ogóle za szpiegowsko-sensacyjny news?

    Oj, to se jeszcze poczekamy...

    [mr.]