  • Data: 2011-08-03 18:32:34
    Temat: Re: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-03 02:37, Kordi pisze:
    > Witam,
    >
    > Niedługo firma mi zabierze telefon i muszę radzić sobie sam :).
    > Potrzebny mi telefon, z któego mogę tanio dzwonić wszędzie i

    > minutę).
    >
    > Jeżeli ktoś zna sensowniejszą ofertę z netem, to z chęcią posłucham.

    Jeśli potrzebujesz niewiele transferu, to Orange o dupe potłuc, gdyż:
    1. Play Fresh - 100 MB transferu za 7 pln/mies
    2. Play email BlackBerry - 10 pln za nieograniczony transfer, jedyny
    warunek to zaposiadanie terminala BB (ok 200 pln)
    Poza tym w PlayFresh jest wiele "obtaniaczy"o których można by pisać
    bardzo długo, np 100 minut do Play i na stacjonarne za 5 pln, zamiana 5
    zł na bonusowe 10 zł, czy 10 zł na 30 zł/mies. Jeśli dzwonią do Ciebie
    często, to warto wykupić za 3 pln usługę Nowe Zbieraj Minuty, za każde 2
    minuty rozmów przychodzących dają 1 minutę do wygadania.