  • Data: 2011-08-03 08:54:41
    Temat: Re: Prepaid z internetem i tanimi rozmowami
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-03 02:37, Kordi pisze:
    > Witam,
    >
    > Niedługo firma mi zabierze telefon i muszę radzić sobie sam :).
    > Potrzebny mi telefon, z któego mogę tanio dzwonić wszędzie i
    > jednocześnie będzie miał paczkę internetową w sensownej cenie. Myślę,
    > że 100 MB w zupełności starczy na miesiąc. Ku mojemu zaskoczeiu
    > najsensowniej wychdzoi orange free.
    >
    > -29 do wszystkich w podstawowym wariancie
    > - przelew sms na allegro 59 zł dodaje 100 zł... tyle, że nie przedłuże
    > ważności - ale ładuję za 100 zł + 10 zł - na kartę wydaję 97,5 bo za
    > tyle jest na allegro. Dostaje jeszcze ekstra 10 zł z bonusu za staż.
> [...]

    A ile tego netu potrzebujesz na miesiac?
    Ile gadasz na miesiac?

    mBank mobile (kiedys taryfa darmofon, terz chyba dlugodystansowa),
    masz doladowanie 5pln przedluzenie konta o 6mcy, internet 20MB/miesiac
    free (w innych taryfach mBanku 50), ale za np. 5pln mozesz sobie w
    dowolnej chwili dodac kolejne 100MB.

    Jezeli uwazasz, ze potrzebujesz jednak duzo netu i duzo gadasz, to
    jednak ten Orange bedzie lepszy.
    (Mi wystarczy to co mam w mBank: nie lubie duzo gadac przez telefon a
    transfer 20MB zazwyczaj wystarcza na miesiac - normalnie caly czas jest
    telefon podpiety do WiFi).

    --
    pozdr
    Adam (AL)