-
11. Data: 2012-05-07 10:09:14
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>
On 7 Maj, 10:05, "m...@o...pl" <m...@o...pl> wrote:
> On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w
wiadomościnews:jo5ecp$60k$1@inews.gazeta.pl...
>
> > > Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
> > > znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
> > > podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
> > > pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.
>
> > Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są
> > raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika,
> > tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś
> > narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne
> > odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
> > fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym
> > poradzi?
>
> > --
> > Yogi(n)
>
> w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
> na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> robil
a tutaj link jak to wyglada http://imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywa
nie111.png/
-
12. Data: 2012-05-07 15:23:50
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
Piotr Rezmer pisze:
> Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy
> obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch.
> Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na
> przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy
> zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś
> się z redukcją.
A jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy
obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy
się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
-
13. Data: 2012-05-07 21:01:04
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: "Ivam" <f...@p...fm>
Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4fa6e8fb$0$1214$6...@n...neostrada
.pl...
> wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.
Ja tak mialem we fazerze.
> Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że
Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z
takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade.
> zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i
:) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h
> Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych
Mam. Dziala bez zarzutu. ;)
> Może w zimie się skuszę ;-)
Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo
razy na obwodzie i delikatnie.
--
pzdr:
Ivam
-
14. Data: 2012-05-07 21:05:32
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: "Ivam" <f...@p...fm>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705361@z1
4g2000vbh.googlegroups.com...
> w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu
Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.
> po więcej info zapraszam
> na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> robil
Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.
No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od
razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was
pospamuje;)
--
pzdr:
Ivam
-
15. Data: 2012-05-07 21:17:10
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze:
> :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
> wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h
w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
podwojna skala.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
16. Data: 2012-05-07 21:34:47
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: duddits <p...@R...tv>
W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
> w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
> podwojna skala.
Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas
gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.
To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada
--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja
-
17. Data: 2012-05-07 21:41:36
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze:
> W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
>> w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
>> podwojna skala.
>
> Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas
> gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
> bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
> zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
> nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.
>
> To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
> tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada
>
No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
18. Data: 2012-05-07 22:37:52
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>
On 7 Maj, 21:05, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705...@z1
4g2000vbh.googlegroups.com...
>
> > w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu
>
> Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.
>
> > po więcej info zapraszam
> > na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> > robil
>
> Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.
>
> No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od
> razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was
> pospamuje;)
>
> --
> pzdr:
> Ivam
nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora i tam
znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
spam obiecuje ze nie bede :)
-
19. Data: 2012-05-08 09:21:47
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>
On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
> No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
> stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.
Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach
Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem
dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)
Wiem, czepiam się.
P.S. Oni te jednostki metryczne stosują zresztą bardzo niekonsekwentnie,
np. powierzchnię mieszkań czy domów nadal podaje się w stopach kwadratowych.
--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach
-
20. Data: 2012-05-08 13:47:42
Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>
Użytkownik "Piotr Rezmer" ...
>
> bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego
> momentu obrotowego. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
> odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.
"Boze, widzisz i nie grzmisz."
> Wtedy silnik męczy się najmniej.
WTF ?
hint:
zobacz gdzie B6 ma "okolice maksymalnego momentu obrotowego"
--
T.F.