  • 11. Data: 2014-03-24 08:34:21
    Temat: Re: Prawnik
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Szukam prawnika specjalizującego się w obronie właścicieli pojazdów by
    > skuteczny był. Wydaje mi się, że nie tylko ja, ale jakoś nie widzę tutaj
    > takiej tematyki.

    Było wielokrotnie, ale nic nowego w temacie się nie pojawia więc o czym tu
    dyskutować. Jak na razie to tylko DAS.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2014-03-24 09:41:03
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-03-2014 03:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Zwiazek ma tylko taki, że masz problem z czytaniem.
    > Lista allegro to nie listwa allegro...

    tez odnosisz wrazenie, ze kolina probuje dogonic karola?

  • 13. Data: 2014-03-24 12:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K ...@...c ...

    John Kołalsky to kolina?

  • 14. Data: 2014-03-24 19:24:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zwiazek ma tylko taki, że masz problem z czytaniem.
    > Lista allegro to nie listwa allegro...

    Dla mnie bez różnicy. Szukam związku z tematem.

  • 15. Data: 2014-03-27 17:02:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Było wielokrotnie, ale nic nowego w temacie się nie pojawia więc o czym tu
    > dyskutować. Jak na razie to tylko DAS.

    Raz czytałem a nie wielokrotnie, i zapomniałem, ale o coś takiego mniej
    więcej mi chodziło