  • 11. Data: 2012-02-21 22:29:04
    Temat: Re: Prawie dzwon... mercedes wtopil ?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jhvopn$i0g$1@inews.gazeta.pl...

    > Ech... do czego to prowadzi.
    > Nie widać świateł = nic nie jedzie = można ścinać zakręt :-(
    > LUDZIE!!! Nie światła Was uratują tylko szare komórki!!!

    to jest dowod na to co udowodniono nie raz
    jaazda na swiatla pogarsza czujnosc kierowcow
    i w wielu krajach zlikwidowali obowiazek jazdy na nich

  • 12. Data: 2012-02-21 22:51:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2012 KrisPolska <n...@w...pl> napisał/a:

    > to jest dowod na to co udowodniono nie raz
    > jaazda na swiatla pogarsza czujnosc kierowcow
    > i w wielu krajach zlikwidowali obowiazek jazdy na nich

    Konkretnie: w ilu?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-02-22 22:38:20
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjk84en.96e.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Konkretnie: w ilu?

    poszukaj sobie w google niemicy austria francja itp

  • 14. Data: 2012-02-22 23:39:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 22:38:20 +0100, KrisPolska napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w

    > poszukaj sobie w google niemicy austria francja itp

    Austria tak, Niemcy - nigdy nie bylo obowiazku, francja - nie wiem, jakis
    link na poparcie ?.
    W innych jak raz wprowadzono to wladza przeciez nie moze sie mylic.

    czyli na razie mamy jeden kraj w ktorym nakaz zlikwidowano.

    ale on jest europejski, a w Unii chyba swiatla dzienne sa obowiazkowe w
    kazdym nowo produkowanym samochodzie.

    j.

  • 15. Data: 2012-02-23 01:00:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 22.02.2012 KrisPolska <n...@w...pl> napisał/a:

    > poszukaj sobie w google niemicy austria francja itp

    Konkretnie: w ilu? Sorry, to Twój argument więc udowodnij, że jest
    prawdziwy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-02-26 00:28:03
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > czyli na razie mamy jeden kraj w ktorym nakaz zlikwidowano.
    >
    > ale on jest europejski, a w Unii chyba swiatla dzienne sa obowiazkowe w

    jesli chodzi o wyposazenie, ale nie nakaz jazdy ktory w skandywani tez jest
    inny
    jak juz ustalili dzienne to mogli tego nie spieprzyc tak jak w mercu

    swiatla na dole to porazka
    a i kierunkowskazy w p206 tez sa chyba niewlasciwe
    po co utrudnic postrzeganie mocno wyczekiwanych sygnalow swietlnych
    umieszczajac je tam gdzie jest ladniej

  • 17. Data: 2012-03-18 01:27:22
    Od: mw <m...@g...com>

    On Saturday, February 18, 2012 6:10:25 PM UTC+1, KrisPolska wrote:
    > dzis mialem przyejmnosc scinajac zakret pojsc na czolowke
    > nieszczescikiem jest mercedes kolor bilay, jakis nowszy model
    > jego wada sa swiatla dzienne ktore sa zamontowane calkowicie na dole
    > przedniego spojlera
    >
    > auto koloru bialego, bark widoczonych swiatel przez barierki na kretej
    > drodze
    > doprowadzily do niezauwazania auta
    >
    > tyle lat za kolkiem a merc wykreca taki numer konstrukcyjny:P
    > audo wymyslilo dzienne o wiele lepiej i wyzej

    Jadę sobie autostradą pod prąd a tu mnie oślepiają światła samochodu z naprzeciwka,
    wszystko przez ten nakaz jazdy, a ja tego postu nie napisałem bo nie żyję.
    Pozdro
    P.S.
    Dżizas każe przekazać że trolejbusować to trzeba umić.