-
11. Data: 2022-12-29 11:56:17
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Wed, 28 Dec 2022 13:11:39 -0800 (PST), pytający wrote:
> Niestety, z Media Expert też mam nie najlepsze doświadczenie.
> Na drugi dzień po zakupie w sklepie stacjonarnym Media Expert, ze względu na
usterkę fabryczną w sofcie, nie chcieli mi wymienić konsoli na niższy model.
> Ogólnie, to w Polsce jest problem i dramat ze skutecznym egzekwowaniem gwarancji
czy rękojmi.
Ja kiedys u nich laptopa kupilem.
Zacząłem od instalacji Windows, i tu zonk - procedura byla taka, ze
nalezy nagrac trzy plyty z tego co jest na HDD, a potem z tego
instalowac. No i sie nie instaluje.
Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
błachej przyczyny ?
J.
-
12. Data: 2022-12-29 12:43:16
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan J.F napisał:
> Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
> laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
> po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
> Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
> normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
> błachej przyczyny ?
Do Bratysławy, to pewnie HP? Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
(jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
pochwalić za elastyczność w działaniu.
--
Jarek
-
13. Data: 2022-12-29 12:49:04
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Thu, 29 Dec 2022 12:43:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
> Pan J.F napisał:
>> Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
>> laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
>> po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
>> Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
>> normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
>> błachej przyczyny ?
>
> Do Bratysławy, to pewnie HP?
Akurat Acer.
> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
> wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
> w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
> komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
> też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
> dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
> systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
> pochwalić za elastyczność w działaniu.
Godne pochwały.
Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
komputera czy smartfona.
Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
J.
-
14. Data: 2022-12-29 13:23:14
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan J.F napisał:
>> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
>> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
>> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
>> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
>> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
>> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
>> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
>> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
>> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
>> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
>> pochwalić za elastyczność w działaniu.
>
> Godne pochwały.
Dlatego godnie pochwaliłem.
> Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
> wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
> komputera czy smartfona.
Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
płytę główną.
--
Jarek
-
15. Data: 2022-12-29 22:48:39
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 29 Dec 2022 13:23:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> Pan J.F napisał:
>
>>> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
>>> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
>>> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
>>> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
>>> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
>>> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
>>> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
>>> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
>>> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
>>> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
>>> pochwalić za elastyczność w działaniu.
>>
>> Godne pochwały.
>
> Dlatego godnie pochwaliłem.
>
>> Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
>> wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
>> komputera czy smartfona.
>
> Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
>
>> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
>
> Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
> to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
> płytę główną.
Wymienił?
Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
egzemplarza.
--
Pozdrawiam.
Adam
-
16. Data: 2022-12-29 23:35:56
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Pan Adam napisał:
>>> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
>> Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
>> to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
>> płytę główną.
>
> Wymienił?
> Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
> egzemplarza.
Tak, wymienił, nawet mu to sprawnie poszło. To nie był mój laptop, tylko
kolegi, troszkę starszy (to znaczy laptop starszy, kolega przeszło dwa
razy młodszy). Nawet pytałem, co z tą płytą dalej będzie. Mówił, że
przelutują pamięć i pójdzie dalej do obiegu. Potem spojrzał na mój
i powiedział, że z tym miałby łatwiej. O tych hasłach wspomniał.
--
Jarek
-
17. Data: 2022-12-30 09:38:25
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>
W dniu 29.12.2022 o 23:35, Jarosław Sokołowski pisze:
> to znaczy laptop starszy, kolega przeszło dwa
> razy młodszy
Od laptopa? ;)
--
SW3
-
18. Data: 2022-12-30 16:38:31
Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
W dniu 29 gru 2022 o 00:07, PiteR pisze:
>> mediaexpert.pl
> Nigdy nic nie kupować nawet żeby było tańsze.
> Czekam aż zbankrutują. Odbiję szampana.
Na razie chyba wchłaniają kolejny sklep.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/media-expert-s
klepy-wlasciciel-e-net-production-przejecie-zgoda-uo
kik
-=-
Wieści ze sklepu nie ma, z serwisu też nie ma...
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...