  • 81. Data: 2012-11-05 17:14:40
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > Rzuć linkiem, proszę.

    Kolega sie zorientowal i po miesiacu edytowal zdjecie, a zdjec
    archiwalnych nie posiadam.
    Jesli by nawet:) To sumienie by mnie gryzlo:)

    >ojej, banda grupowych pedofiil atakuje... a gdzie jest donek69bronek strażak
    >wartości...

    Rysuje plytke:)
    Skonczmy te przepychanki kol. identyfikator, na zakonczenie mam dla
    kolegi dwa krotkie zdania, 1:00, i 1:33.
    http://www.youtube.com/watch?v=b-XdfEjufjc

    Pozdrawiam.

  • 82. Data: 2012-11-05 21:40:22
    Od: <news>

    Użytkownik "Adam Górski" napisał:
    > Firma się rozrasta. Od kilku osób do około 40. To jest informacja że jak
    > ktoś jest chętny to wyślę dane na priv.

    No to już wiemy jak ta firma szuka pracowników i dlaczego nie może nikogo
    znaleźć:)
    No to łykend minął i ogłoszenia nadal nie widać a priwy i pod stołem to się
    prowadzi szemrane interesy:)