  • 1. Data: 2012-10-15 22:47:50
    Temat: Transformator impulsowy do zasilania LED.
    Od: g...@g...com

    Witam.

    Chciałem zbudować sobie zasilacz impulsowy.
    Napięcie wejściowe 230V, napięcie wyjściowe 12V 4A oraz inną wersję z napięciem
    wyjściowym 12V 8A.
    Miałby on zasilać taśmy LED.
    Na stronie www.feryster.pl mają trochę takich transformatorów wraz z przykładowymi
    rozwiązaniami różnych zasilaczy ale tego co szukam nie znalazłem.
    Jestem początkujący w temacie i może da się z oferty wybrać transformatory do
    zasilaczy jakie potrzebuję ale proszę tutaj o pomoc.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-10-16 09:09:40
    Temat: Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grupynews,

> [...]
    > z przykładowymi rozwiązaniami różnych zasilaczy ale tego co szukam nie znalazłem.

    Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, ile możliwych rozwiązań
    zasilaczy istnieje. Nie sposób wszystkiego oferować.

    > Jestem początkujący w temacie i może da się z oferty wybrać
    > transformatory do zasilaczy jakie potrzebuję ale proszę tutaj o pomoc.

    Transformatorów impulsowych nie wybiera się z oferty. Transformatory
    impulsowe się zamawia i są przygotowywane pod Twoje zamówienie.
    Grubo powyżej 90% tego, co sprzedaje Feryster jest robione pod
    konkretne zamówienia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-10-16 09:33:41
    Od: g...@g...com

    > Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, ile możliwych rozwiązań
    > zasilaczy istnieje. Nie sposób wszystkiego oferować.

    Rozumiem, myślałem że 12V 4A na wyjściu podejdzie pod jakiś standard.

> [...]
    >
    > impulsowe się zamawia i są przygotowywane pod Twoje zamówienie.
    >
    > Grubo powyżej 90% tego, co sprzedaje Feryster jest robione pod

    Tylko że ja potrzebuję serię testową 10 szt.
    Wie ktoś gdzie mogę znaleźć takie transformatory?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2012-10-16 09:47:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grupynews,

    Tuesday, October 16, 2012, 9:33:41 AM, you wrote:

    > Rozumiem, myślałem że 12V 4A na wyjściu podejdzie pod jakiś standard.

    Każdy ma swój standard...

    > Tylko że ja potrzebuję serię testową 10 szt.

    Każdy zaczyna od serii testowej.

    > Wie ktoś gdzie mogę znaleźć takie transformatory?

    Jak jaśniej mam Ci to wytłumaczyć?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-10-16 11:06:05
    Od: g...@g...com

    > Jak jaśniej mam Ci to wytłumaczyć?

    No i co z wiedzy jaką Pan posiada? - niewiele.
    Prawidłowa odpowiedź brzmi:
    na stronie Feryster-a w zakładce do pobrania jest odnośnik do oprogramowania przy
    pomocy którego na bazie podzespołów produkowanych przez Feryster można sobie
    zaprojektować własny zasilacz.
    Pierwotnie zaglądałem do zakładki "oblicz swój transformator" czy jakoś tak, ale ta
    strona nie działała.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2012-10-16 11:22:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grupynews,

    Tuesday, October 16, 2012, 11:06:05 AM, you wrote:

    > No i co z wiedzy jaką Pan

    Jesteśmy w miejscu publicznym w sieci - tu nie używamy tego typu
    zwrotów.

    > posiada? - niewiele.

    Cóż...

> [...]
    > oprogramowania przy pomocy którego na bazie podzespołów
    > produkowanych przez Feryster można sobie zaprojektować własny zasilacz.

    Doprawdy? Bo mi się wydaje, że link prowadzi do oprogramowania firmy
    Power Integrations a jedyne, co jest w bazie, to rdzenie i karkasy
    transformatorów oraz dane dławików. Ale zapewne się mylę.

    Poprawny link dla osoby, która w życiu nie projektowała zasilacza
    impulsowego to:
    http://feryster.pl/polski/pytania.php?lang=pl

    Link dla osoby zawodowo projektującej transformatory to:
    http://www.feryster.pl/jacek/index.php

    > Pierwotnie zaglądałem do zakładki "oblicz swój transformator" czy
    > jakoś tak, ale ta strona nie działała.

    Jakoś nie widzę takiej zakładki...

    woją drogą - napis "Przedstawione powyżej produkty stanowią tylko
    część naszej oferty. Większość podzespołów wykonujemy pod konkretne
    zamówienie klienta, zgodnie z dostarczoną przez niego dokumentacją lub
    według dokumentacji opracowanej na podstawie jego wymagań."
    zauważyłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan