  • 71. Data: 2012-11-01 20:48:24
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie szukają kumpli tuska i gronkiewicz, bo ci przecież najbardziej
    kompetentni...

  • 72. Data: 2012-11-02 18:47:41
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    On 1 Lis, 20:48, "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > pewnie szukaj kumpli tuska i gronkiewicz, bo ci przecie najbardziej
    > kompetentni...

    A co tam potroluje sobie.
    Widzisz cza byc cfanym. Bylo sie opierdzielac na studiach? Nauczyl bys
    sie C, rysowania pcb nawet w prostym sofcie
    to bys sam cos wyrzezbil i puscil w swiat. Nawet bez CE, EMC, nog by
    ci nie wyrwali.
    Juz nie pisze o maskowaniu przelotek pod BGA, edycji warstwy maski czy
    pasty pod optymalizacje dalszego procesu,
    pisze o podstawach na jednej warstwie miedzi. Proste rzeczy mozna
    powielic w tysiacach i wyslac do ruskich, do tego aby zarobic na
    elektronice nie potrzeba projektu z xilinxem na 12 warstwowej plycie.
    Wystarczy projekt za 15zl odpowiednio powielony.

    A tak to zostaje ci lutowanie kabelkow do amigi i plakanie na
    grupach. Powodzenia zycze i mimo wszystko edukacji.
    Skutecznej edukacji, bo tak to sam widzisz, pomarudzisz, poplaczesz,
    bez efektu.
    Niestety identyfikatorze w jednym trzeba przyznac ci racje, sa firmy
    ktore swoj sposob dystrybucji i zatrudnienia opieraja na znajomosciach
    i potrafia wyciagnac z projektu (na dwu atmegach) po 2 tys. a
    nastepnie powielic go powiedzmy
    x 500/m-c, tylko ze takie firmy to mniejszosc i ty nic z tym nie
    zrobisz. Twoj blad polega na tym ze z 5% firm robisz regule i caly
    rynek doczepiajac im znajomosci Tuska czy Hanki.
    Elektronik w firmie to jak elektronika w urzadzeniu, wazne ale bez
    obudowy(marketingu) to jakies takie nijakie.
    Stad m.inn. upadki kilkuosobowych firm po odejsciu dobrego
    marketingowca lub elektronika.

    Musisz byc cfany, musisz wiedziec ze robiac zdjecie TV twoje odbicie
    tez bedzie na zdjeciu.
    No i czekamy na huczne otwarcie serwisu http://e-serwis.org/ mam
    nadzieje ze nas zaprosisz.

  • 73. Data: 2012-11-02 19:56:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Potwierdzam. Byłem na kilku rozmowach, gdzie były duże wymagania za płace
    > mniejsze niż gdzie indziej.

    Ideał sekretarki?
    20-letnia z 30-letnim stażem :))

  • 74. Data: 2012-11-03 15:46:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > nadzieje ze nas zaprosisz.

    cóz zawsze uwazalem was za cioty, to namierzanie, ale sie boje...

  • 75. Data: 2012-11-04 02:44:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > cóz zawsze uwazalem was za cioty, to namierzanie, ale sie boje...

    bierz leki, tyle razy ci się to powtarza, bierz leki

  • 76. Data: 2012-11-04 17:22:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a skoro już o pracy mowa, WB znana jako zgrupowanie p... UK ogłosiła, że
    zablokuje budżet EU jeśli uderzy w jej interesy... powstaje pytanie, to
    znaczy czyje interesy zablokuje? pytam bo nie wiem, a może Ktoś tu wie?

  • 77. Data: 2012-11-05 14:54:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > cóz zawsze uwazalem was za cioty, to namierzanie, ale sie boje...

    I z ciotami gadasz... biedactwo.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 78. Data: 2012-11-05 15:02:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > I z ciotami gadasz... biedactwo.

    faktycznie, ty to masz jednak łeb, prawie jak tusk...

  • 79. Data: 2012-11-05 15:05:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jan,

    Friday, November 2, 2012, 6:47:41 PM, you wrote:

    [...]

    > Musisz byc cfany, musisz wiedziec ze robiac zdjecie TV twoje odbicie
    > tez bedzie na zdjeciu.

    Rzuć linkiem, proszę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2012-11-05 15:32:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    ojej, banda grupowych pedofiil atakuje... a gdzie jest donek69bronek strażak
    wartości...