  • Data: 2003-12-14 00:04:50
    Temat: Pozwolenie na budowe sieci lokalnej
    Od: Adam Frankowski <a...@z...virt.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy w normalnych warunkach chcąc zbudować sieć lokalną w istniejącym
    budynku potrzebuję jakieś konkretnie uzgodnione projekty budowy tej sieci itp,
    jak to jest w przypadku instalacji elektrycznej? Wszyscy mi mówią, że nie
    trzeba takich rzeczy, w prawie budowlanym też tego nie znalazłem, ale wolę
    się upewnić jeszcze przed rozmową ze spółdzielnią uważąjącą za święte słowa
    inżynierów elektryków, że na wszystko ma być projekt, szczegółowa dokumentacja
    techniczna, protokół wejścia na budowę, protokół odbioru itp.
    Szczerze powiedziawszy pierwszy raz się z czymś takim spotykam, ale to nie
    znaczy, że tak nie jest...

    Jeśli to nie ta grupa, to proszę mnie skierować na właściwą, bo żadna lepsza
    mi nie przyszła do głowy.

    Pozdrawiam,
    Adam Frankowski

    PS: sprawa jest dość pilna, będę ogromnie wdzięczny za rzeczowe i sprawdzone
    informacje.

    --
    __ _ / Adam Frankowski
    (__)(_)() mrooveq@IRCnet