  • Data: 2003-12-14 21:11:49
    Temat: Re: Pozwolenie na budowe sieci lokalnej
    Od: Rygel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Dec 2003 11:03:57 +0000, Adam Frankowski wrote:

    > Najlepszy byłby jakiś dokument o tym, że nie trzeba takich formalnych
    > i urzędowych rzeczy, bo ciężko do nich dociera fakt, że co nie jest zakazane

    Kiedyś, jak w firmie w której pracowałem było składane
    zgłoszenie do URT'u o rozpoczęciu dziłalności telkomunikacyjnej to
    szfostwo z rozpędu wpisało między innymi budowę sieci LAN. Po ustawowym
    okresie 30 dni URT odesłał ładne pismo w którym między innymi było
    napisane że do budowy sieci LAN nie trzeba żadnej zgody - były pieczątki,
    podpisy itd. - może zrób tak samo - myśle że z "pieczątkami" to
    spółdzielnia dyskutować nie będzie :)

    Rygel