  • Data: 2003-12-15 06:48:12
    Temat: Re: Pozwolenie na budowe sieci lokalnej
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rygel <r...@g...pl> napisał(a):

    > Kiedyś, jak w firmie w której pracowałem było składane
    > zgłoszenie do URT'u o rozpoczęciu dziłalności telkomunikacyjnej to
    > szfostwo z rozpędu wpisało między innymi budowę sieci LAN. Po ustawowym
    > okresie 30 dni URT odesłał ładne pismo w którym między innymi było
    > napisane że do budowy sieci LAN nie trzeba żadnej zgody - były pieczątki,
    > podpisy itd. - może zrób tak samo - myśle że z "pieczątkami" to
    > spółdzielnia dyskutować nie będzie :)

    Moja osiedlowka (podobnie jak wiele innych w Lublinie) kontrolowana
    byla na poczatku tego roku przez URTiP. Potwierdzam to co jest
    napisane wyzej -- zgodnie z protokolem, zadne zgloszenie dzialalnosci
    nie jest potrzebne, pod warunkiem, ze siec zostanie uznana za siec
    wewnetrzna, a za taka zostala, bo wszyscy uzytkownicy sieci byli czlonkami
    stowarzyszenia.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *