  • 31. Data: 2010-02-23 18:33:32
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:

    > Powinno się likwidować takie potworki - albo zlikwidować
    >
    > Niestety nie znam sytuacji.

    Trzy wjazdy, na każdym tramwaj, więc jakoś reguluje.
    Czwarty bez tramwaju - w przypadku czegokolwiek problemowego na rondzie,
    korek robi się z miejsca na kilka km w kilkanaście minut.

    > Ogólnie światła zawsze powodują zatory.

    Tutaj nie.

    > Wpuścił mnie na rondo, a na rondzie to ja żondzem ;-)

    No i takich trzeba z ruchu eliminować.

    > Jeżeli twierdzisz, że w sytuacji takiej jak Rondo Rataje przy zjeździe
    > przepisy regulują pierwszeństwo tych z prawej

    Nie wiem z czym teraz dyskutujesz, bo już w poprzednim poście przyznałem Ci
    rację w tej sprawie - to nie prawa strona jest decydująca, tylko
    sygnalizacja.

  • 32. Data: 2010-02-23 18:39:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:22022010.70A7A090@budzik61.poznan.pl...
    > Ja wytrzymałem chyba tydzień.
    > Czyli nie czytam debila od lat kilku i jakoś nie tęsknię.
    > Nie wierzę zresztą że jest w stanie coś sensownego napisać, raczej jest
    > dokładnie odwrotnie - jak nelix coś popiera to oznacza że na pewno to jest
    > debilizm.

    Piszesz o neelixie a myślisz o sobie? To ty protestujesz, że z powodu
    jednych debili udupili innych debili. Dla normalnych ludzi takie rozwiązania
    są do przyjęcia, bo zwiększają bezpieczeństwo.
    neelix

  • 33. Data: 2010-02-23 18:54:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:22022010.43481829@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    > ja omijam tylko posty z "debilem" w co drugim słowie :)

    A debile omijają Ciebie. Boisz się prawdy o rzeczywistości? Myślisz, że jak
    schowasz głowę w piasek to debile znikną?
    neelix

  • 34. Data: 2010-02-23 20:14:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A debile omijają Ciebie. Boisz się prawdy o rzeczywistości? Myślisz,
    > że jak schowasz głowę w piasek to debile znikną?

    boje sie, ze debile pojawiaja sie 10 razy czesciej w twojej głowie niz na
    ulicach.
    Nie raz ci juz pisałem - demonizujesz. Powoli zastanawiam sie, czy nie masz
    po prostu fobii.

  • 35. Data: 2010-02-23 20:14:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarekM m...@w...interia.i-popraw-tld.polska ...

    > Niestety, większości kierujących logika podpowiada, że zjeżdżając z
    > ronda mam pierwszeństwo. Tak jest budowane 99% rond bez sygnalizacji
    > świetlnej: ustępujesz pierwszeństwa przy wjeździe, zjeżdżając masz
    > pierwszeństwo.

    byc moze jakos dziwnie rozumiesz słowo większosc...
    Bo na szczęście wypadki na rondzie śródka zdarzaja sie, ale biorac pod
    uwage ruch jaki tam jest - zdarzaja sie niezwykle rzadko.

  • 36. Data: 2010-02-23 23:09:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > byc moze jakos dziwnie rozumiesz słowo większosc...
    > Bo na szczęście wypadki na rondzie śródka zdarzaja sie, ale biorac pod
    > uwage ruch jaki tam jest - zdarzaja sie niezwykle rzadko.

    Na Ratajach podobnie.
    A najwięcej z nich dotyczy uszkodzeń przez tramwaj zjeżdżający z ronda.
    Ciekawe czy taki niedouk który pod tramwaj wjechał też nie wiedział co ma
    zrobić i czy też nalezy koniecznie postawić KOLEJNE sygnalizatory przed
    torami?

  • 37. Data: 2010-02-23 23:22:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 10:30:37 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie musisz.
    > Wystarczy, iż wiesz, że masz ustępować tym po prawej.

    Nie mam. Ze znaków wynika, że to oni mają mi ustępować.

    > Tutaj jest identycznie.

    Nie jest.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 38. Data: 2010-02-24 13:22:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D28CCBC85A0Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > ulicach.
    > Nie raz ci juz pisałem - demonizujesz. Powoli zastanawiam sie, czy nie

    Wiesz skąd taka opinia? Za dużo siedzisz w domu, a jak wychodzisz to z
    klapkami na oczach. Druga przyczyna to to, że przyjąłeś do wiadomości, że
    takie debilne zachowania to norma. Ja nie dałem się uśpić. Nie uległem jak
    niektórzy sondażom na tvnie. Widzę, że liczba debili rośnie. Dzisiaj 2
    debile rozpieprzyły się na skrzyżowaniu ze swiatłami. Jeden pewnie
    zapierniczał na 60-ciu nie wiadomo ile, a drugi wyjechał. Co ciekawe to
    skrzyżowanie obniża prędkość do 50-ciu(obszar zabudowany). Wszystko w
    pobliżu przystanku autobusowego. Merc zatrzymał się na chodniku kilka m od
    wiaty. Takich jeżdżących na pograniczu życia i śmierci widują codziennie i
    kilka razy dziennie. Debil to tylko lekka forma upośledzenia umysłowego i
    zbyt lekka na określenie ich zachowania.
    neelix

  • 39. Data: 2010-02-24 18:53:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wiesz skąd taka opinia? Za dużo siedzisz w domu, a jak wychodzisz to z
    > klapkami na oczach.

    i znów EOT.
    Z jednej strony piszesz, ze psty smiech ogarnia cie jak słyszysz oceny
    "tych co nie widzieli", z drugiej jestes w stanie stwierdzic, ile czasu
    spedzam w domu.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 40. Data: 2010-02-25 20:12:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-02-23 23:09, Cavallino wrote:
> [...]
    > Ciekawe czy taki niedouk który pod tramwaj wjechał też nie wiedział co
    > ma zrobić i czy też nalezy koniecznie postawić KOLEJNE sygnalizatory

    A przed sygnalizatorami znaki "uwaga sygnalizator"....

    BTW - ile razy w Warszawie musze przejechac przez rondo - to tesknie za
    rozwiazaniem Poznanskim. i na odwrot - ile razy w Poznaniu mam
    watpliwosci typu "czy dam rade zjechac z tego ronda" - to tesknie za
    rozwiazaniem warszawskim.

    a moze ny tak postawic na zjazdach z ronda sygnalizatoz z sygnalem
    zielonym (ci na kolizyjnym maja czerwone) i zoltym (ci na kolizyjnym - o
    ile sa - maja zielone)?

    Pozdro

    Maseł