  • 51. Data: 2020-10-06 08:23:05
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2020 o 08:14, cef pisze:

    > Być może u Ciebie nie sprawdzają.

    A gdzie sprawdzają w standardzie?
    Podaj adres stacji i model, zadzwonię i zweryfikuję zakres przeglądu.

    > Twój problem jest taki, że palnąłeś coś i teraz głupio się wycofać.

    LOL !!!!
    To nie ja zmieniłem front o 180 stopni i po kilku dniach zacząłem pisać,
    że ładowanie jest sprawdzone.

    > Bo jeśli ładowanie, regulator i te podstawowe sprawy związane
    > z funkcjonowaniem akumulatora są sprawdzone,

    Jeśli są, to nie ma tematu.
    Tyle że tego wcześniej nie napisałeś, a wręcz wzbraniałeś się przed
    sprawdzeniem.
    Wniosek - najprawdopodobniej kłamiesz.

  • 52. Data: 2020-10-06 08:25:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2020 o 08:16, cef pisze:

    > Bo teraz jeszcze nie kupiłem nowego.
    > I teraz ja już miałem to sprawdzone.

    Dzisiaj się o tym dowiedziałeś? ;-)

    > Jak będę kupował nowy, to sami mi przemontują i posprawdzają
    > wszystkie parametry ładowania.

    I tylko o to chodziło.
    Mogłeś tak napisać od razu.

    Ale wolałeś się upierać, żeby wymieniać bez.

  • 53. Data: 2020-10-06 09:07:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 08:23, Cavallino pisze:

    > A gdzie sprawdzają w standardzie?
    > Podaj adres stacji i model, zadzwonię i zweryfikuję zakres przeglądu.

    Ależ proszę tu byłem z tym ostatnim przeglądem
    https://motorpolwroclaw.pl

    > LOL !!!!
    > To nie ja zmieniłem front o 180 stopni i po kilku dniach zacząłem pisać,
    > że ładowanie jest sprawdzone.

    Jak nie czytasz od początku, to potem sadzisz
    takie głupoty.

    > Jeśli są, to nie ma tematu.
    > Tyle że tego wcześniej nie napisałeś, a wręcz wzbraniałeś się przed
    > sprawdzeniem.
    > Wniosek - najprawdopodobniej kłamiesz.

    Przeczytaj od początku:
    napisałem, że auto było na przeglądzie i stwierdzenie
    stanu naładowania akumulatora było jednym ze stwierdzonych
    mankamentów. Zdarzało się już przy różnych przeglądach
    różnych samochodów, że nawet naprawiano niesprawne ładowanie
    czy wymieniano jakiś pasek i z mojej praktyki wynika, że jest to standardowa
    robota.
    Jeśli u Ciebie jest inaczej i za sprawdzenie ładowania na zleconym
    przeglądzie stanu technicznego trzeba ekstra zapłacić, to zmień
    mechanika a nie zarzucaj komuś kłamstwo.

  • 54. Data: 2020-10-06 09:09:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 08:25, Cavallino pisze:

    > Dzisiaj się o tym dowiedziałeś? ;-)

    To chyba Ty się dowiedziałeś teraz.
    Przeczytaj wątek od początku.

    > I tylko o to chodziło.
    > Mogłeś tak napisać od razu.
    >
    > Ale wolałeś się upierać, żeby wymieniać bez.

    Czyli nadal nie przeczytałeś?
    I jak dyskutować z kimś takim...

  • 55. Data: 2020-10-06 10:28:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2020 o 09:07, cef pisze:

    > Ależ proszę tu byłem z tym ostatnim przeglądem
    > https://motorpolwroclaw.pl

    Jakie auto i przegląd na ile km/lat?

    > Jak nie czytasz od początku,

    Czytałem od początku.
    Zacytuj gdzie wcześniej (niż dziś) napisałeś o sprawdzonym ładowaniu w
    samochodzie....

    > napisałem,  że auto było na przeglądzie i stwierdzenie
    > stanu naładowania akumulatora

    Ale teraz piszesz nie o sprawdzeniu stanu naładowania, tylko o
    sprawdzeniu czy ładowanie w samochodzie jest prawidłowe.
    To dwie różne sprawy, ta pierwsza to skutek, a druga to możliwa przyczyna.

    Więc się zdecyduj o czym gadasz.

  • 56. Data: 2020-10-06 10:59:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ależ proszę tu byłem z tym ostatnim przeglądem
    > https://motorpolwroclaw.pl

    Zadzwoniłem i potwierdzili moje przypuszczenia.
    W ramach przeglądu, oprócz stopnia BIEŻĄCEGO naładowania aku, nie
    sprawdzają nic więcej, chyba że komp wyrzuca jakieś błędy z tym związane.

    Możesz im oczywiście zlecić diagnozę, dlaczego akumulator jest
    naładowany słabo, wtedy będą mierzyć poziomy ładowania w różnych
    sytuacjach, ale to jest osobna usługa, dodatkowo płatna.

    Co potwierdza, że tak jak podejrzewałem, kłamałeś podczas dzisiejszej
    zmiany frontu o 180 stopni i samochód sprawdzany pod kątem prawidłowego
    ładowania nie był.

  • 57. Data: 2020-10-06 11:13:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 10:28, Cavallino pisze:

    > Jakie auto i przegląd na ile km/lat?

    Ale przecież już dzwoniłeś i wszystko wiesz?
    Przy standardowym przeglądzie zlecanym przeze mnie, to nawet
    w osiedlowym warsztaciku sprawdzali mi ładowanie
    (bo kiedyś mi właśńie stwierdzili w oplu, że nie ładuje prawidłowo)
    więc spróbuj się dowiedzieć jaka jest specyfikacja przeglądu -
    tam jest kilkadziesiąt punktów.

    > Czytałem od początku.
    > Zacytuj gdzie wcześniej (niż dziś) napisałeś o sprawdzonym ładowaniu w
    > samochodzie....

    W pierwszym poście pisałem, że auto jest po przegladzie.
    Dla Ciebie oczywiście przegląd nie obejmuje instalacji
    elektrycznej a dla mnie to norma.

> [...]
    > sprawdzeniu czy ładowanie w samochodzie jest prawidłowe.
    > To dwie różne sprawy, ta pierwsza to skutek, a druga to możliwa przyczyna.

    Przyjmij do wiadomości, że jeśli wytniesz to o co pytam,
    to to nie zmieni sedna sprawy.

  • 58. Data: 2020-10-06 11:15:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.10.2020 o 10:18, cef pisze:
    > Odebrałem auto z naprawy i przy ogólnym
    > przeglądzie stwierdzono, że poziom naładowania
    > akumulatora 60%.

    Raczej sprawności. Sam możesz to sprawdzić, podjeżdżając do sklepu z
    akumulatorami, gdzie dysponują takim miernikiem.

    Podawanie poziomu naładowania jest bez sensu.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 59. Data: 2020-10-06 11:19:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 10:59, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Co potwierdza, że tak jak podejrzewałem, kłamałeś podczas dzisiejszej
    > zmiany frontu o 180 stopni i samochód sprawdzany pod kątem prawidłowego

    Nawet się nie dodzwoniłeś a co dopiero, żebyś coś wiedział.
    Uważaj, żeby Cię to ASO nie ścigało, że publicznie takie rzeczy piszesz.
    Jak tam pojadę następnym razem
    (za jakiś rok z hakiem będę musiał tam zajechać wymienić
    olej w DSG, bo tego mi ne zrobią w osiedlowym)
    to Ci wezmę specyfikację takiego przeglądu.
    Nawet odczyt ze sterownika jest sprawdzeniem gdybyś myślał,
    że z miernikem latają.

  • 60. Data: 2020-10-06 11:24:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2020 o 11:13, cef pisze:

    > W pierwszym poście pisałem, że auto jest po przegladzie.

    Ale nie pytam czy jest po przeglądzie, tylko gdzie napisałeś że jest po
    sprawdzeniu ładowania

    > Dla Ciebie oczywiście przegląd nie obejmuje instalacji
    > elektrycznej a dla mnie to norma.

    Bo nie masz zielonego pojęcia, co się robi na przeglądzie w ASO.
    Sprawdzenia ładowania w nim nie ma i nie spotkałem takiego, żeby był.