  • 1. Data: 2010-07-20 14:06:04
    Temat: po ilu dniach szlag trafi OrangeGo darmowy starter internetowy
    Od: z...@o...pl

    WG regulaminu am 14 dni od aktywacji
    metodą *500 "z językiem"
    a potem starter kaput

    ogólnie to orangutany kłamią jak Jarek z Bronkiem 2w1
    bo pod *500 wczoraj mówiły że mam 7 dni przychodzących
    a W orangeOnLine podają że jednak 8 dni przychodzących

    ponadto orangeOnLine widzę jednak że zamówiony 2 lipca
    i otrzymany 13 lipca starter ma przychodzące 27 lipca
    ale ma także jakieś "środki promocyjne" do 23 września

    dziwny to termin bo 66 dni minus 8 dni daje
    dodatkowe 58 dni które nie wiem skąd się wzięły
    ani nie wiem co one oznaczają.

    czy ktoś wie co to za cudo te zerowe promocyjne środki?

  • 2. Data: 2010-07-20 14:09:42
    Od: z...@o...pl

    > czy ktoś wie co to za cudo te zerowe promocyjne środki?

    chciałbym 31-go dnia ważności czyli 13 sierpnia
    aktywować "skarbonke" *110*06*00# i dopiero wtedy
    doładować za 100zł (a mieć 115 do wykorzystania).

    uda mi się taki manewr czy wcześniej startera szlag trafi?