  • 21. Data: 2010-08-21 10:05:00
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 21-08-10 11:30, Waldek Godel pisze:

    > Sprawdź najnowszą nieograniczenie genialną promocję na iPhone4 w Play
    >
    > Jak zapłacisz za przelot nietanimi liniami, hotel w Londynie, bilet
    > sieciowy na cała komunikację miejsą Londynu na jeden dzień, dobrą kolację
    > plus cenę telefonu w Apple Store (bez aktywacji, bez simlocka) to i tak
    > wychodzi taniej o jakieś 400 zł od ceny telefonu z najtańszym abonamentem i
    > cyrografem na dwa lata. Akurat, żeby mieć za darmo Fresha z pakietami
    > internetowymi przez rok albo nawet dwa lata (zależy ile ktoś używa).

    Sznurek do cenników w Play.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=19127
    Przebijają ceną nawet RTV Euro AGD. Ja chyba z jakiegoś innego matrixa
    jestem :-/

    --
    ALEX Templar

  • 22. Data: 2010-08-21 15:06:52
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-21 11:30, Waldek Godel wrote:

    > Sprawdź najnowszą nieograniczenie genialną promocję na iPhone4 w Play

    Nawet nie zaglądałem, dzięki za informację. Po podwyżce VAT człowiek
    łaknie rozrywki.

    > Jako, że można kupić dwa telefony na osobę, na blogu rzecznika Play rzucono
    > nawet hasło - "Kup Playowi telefon"

    Czyli jak na forum GW czy Onetu: komentarze ważniejsze od artykułów. ;-)

    > A to jest tańsza z ofert, bo jeszcze jest Plus. Co do Plusa nawet się nie
    > wypowiem, parafrazując hasło z CK Dezerterzy: "w języku kulturalnych ludzi
    > nie ma słów, żeby dostatecznie obelżywie opisać..."

    I tym to optymistycznym akcentem...

    TG

  • 23. Data: 2010-08-23 16:30:49
    Temat: Re: Po?egnanie.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 17 Aug 2010 18:19:58 +0200, w <i4ecre$419$1@news.net.icm.edu.pl>, Paweł
    <r...@1...0.0.1> napisał(-a):

    > witamy w plej, teraz juz mamy nieograniczone rozmowy wewnatrz sieci
    > przez 30dni za 10pln :)

    Coś przegapiłem? Kupowałem ostatnio dla rodziny starter, to stało o doładowaniu
    za 30zł za stan darmowy.

  • 24. Data: 2010-08-23 16:40:03
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 23-08-2010 18:30, r...@k...pl pisze:

    > Coś przegapiłem? Kupowałem ostatnio dla rodziny starter, to stało o doładowaniu
    > za 30zł za stan darmowy.

    Teraz są dwa stany darmowe: pierwszy bezpłatny za 30zł a drugi płatny za
    10zł (w drugim przypadku stan darmowy kosztuje 10zł)

  • 25. Data: 2010-08-23 16:48:28
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    r...@k...pl wrote:

    > Coś przegapiłem? Kupowałem ostatnio dla rodziny starter, to stało o
    > doładowaniu za 30zł za stan darmowy.

    ja w zakladce uslugi w moim freshu mam:

    "Nieograniczone rozmowy w Play 10,00 PLN Abonamentowa

    Nieograniczone rozmowy w Play to nowy pakiet, w którym można rozmawiać
    ze wszystkimi w Play bez limitów! Wystarczy, że włączysz płatny pakiet,
    a przez kolejne 30 dni nie będziesz nic płacić za rozmowy w Play.
    Bez limitów, ile chcesz! Koszt Pakietu Nieograniczone rozmowy w Play
    to 10 zł, ważność 30 dni od dnia aktywacji. Rozmawiaj za darmo i bez
    limitów już teraz!"