  • 11. Data: 2011-12-03 12:35:20
    Temat: Re: Pozdr Axel DC...
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h6uid75fpg4iq8dgqcf2eom2untrhln8vb@4ax.com...

    >>I medykamenta...nozesz!
    >>;)
    >
    > Pewnie chory :)

    To akurat lekarka mojej corki wymyslila lek, ktory dopiero w piatek aptece
    byl... :-P

    --
    Axel

  • 12. Data: 2011-12-03 12:37:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 3 Dec 2011 12:34:31 +0100, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    wrote:

    >I musze tam kiblowac przez godzine 2x w tygodniu, to chociaz do sklepu
    >pojde, zeby czas wykorzystac.

    Zawsze możesz wykonać telefon, to Cię na tę godzinę przygarnę :))
    Nawet Ci kawę jakąs zaparzę, albo herbatę :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-12-05 13:01:42
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak elmer radi radisson nawija makaron na uszy:

    > Wybieraliscie najszybszy egzemplarz? ;)

    Retrospektywnie podchodzimy..."jakie ladne toto male.."...bo nasze bydle
    to wielkosci kota i ma pol pokoju do dyspozycji ;)
    Abo dziecko chcialo zwierzatko pare lat temu ;)

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 14. Data: 2011-12-05 13:06:22
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Axel nawija makaron na uszy:

    > Trza bylo trabic :-P

    Nie tak latwo oderwac "malego glonojada" zafascynowanego egzotyczna
    fauna od terrarium ;)

    > Dzieki za pozdrowienia...

    NP

    --