  • 1. Data: 2011-12-02 20:49:46
    Temat: Niemiecka Policja w akcji
    Od: s2k <s...@d...pl>

    Niemiecka Policja w akcji
    http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    masakra, gestapo z psami

  • 2. Data: 2011-12-02 20:51:55
    Temat: Re: Niemiecka Policja w akcji
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 20:49:46 +0100, s2k napisał(a):

    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    Podasz w której sekundzie są jakieś samochody, czy tylko normalnie
    trollujesz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2011-12-02 20:57:32
    Od: "GW" <G...@G...GW>

    >Podasz w której sekundzie są jakieś samochody, czy tylko normalnie

    ślepy jesteś trollu?

    Maria

  • 4. Data: 2011-12-02 20:59:13
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/02/2011 08:49 PM, s2k wrote:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    I tak policja ma działać.

  • 5. Data: 2011-12-02 21:09:27
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-02 20:49, s2k pisze:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    Nie widze w tym nic niezwyklego. Sam widzialem taka akcje na jednym z
    niemieckich parkingow. Klienci nawet nie wiedzieli kiedy lezeli juz
    facjatami na glebie. I tak powinno to wygladac, a nie zastanawianie sie
    jak u nas, czy akurat Ci to bronia krzyza i nie wolno ich uderzyc, albo
    moze sa z opozycji i obsmaruja nam prezydenta w odwecie przy najblizszej
    okazji. Chamstwo i bandytyzm trzeba tepic zdecydowanie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-12-02 21:56:32
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 20:49:46 +0100, s2k napisał(a):

    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    Lepiej patrzeć jak rzucają w ciebie butelkami, kamieniami.
    I zastanawiać się:
    - może pokłócił się z żoną i chce sie jakoś wyładować, rzuci 3 razy to mu
    przejdzie,
    - może mnie nie trafi a nawet jak mnie trafi to mam kask który mnie ochroni
    a on biedny nie ma szans jak mu przyłożę pałą.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2011-12-02 22:27:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-12-2011 20:49, s2k pisze:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    Prawidłowo, pewnie dlatego niemieckie łajzy przyjeżdżają u nas dymić.

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2011-12-02 22:41:29
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-12-02 20:49, s2k pisze:
    > Niemiecka Policja w akcji
    > http://www.cda.pl/video/192693/Niemiecka-policja-w-a
    kcji
    > masakra, gestapo z psami

    I po co płaczesz? Nie machasz łapami, jesteś cały. A jak machasz
    uzbrojonemu policjantowi grabiami, to licz się z tym, że dostaniesz klapsa.

    Widziałem kilka lat temu interwencję w Hamburgu, druga w nocy, niewielka
    zadyma, podjechało dziewięć busów, po pięciu minutach busy odjechały, po
    zadymie śladu nie było.

    Czułem się tam bezpiecznie, pomimo, że była to bardzo "rozrywkowa" ulica :)

  • 9. Data: 2011-12-02 23:19:58
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-02 22:41, Krzysiek Matyasik pisze:
> [...]
    > zadymie śladu nie było.
    >
    > Czułem się tam bezpiecznie, pomimo, że była to bardzo "rozrywkowa" ulica :)

    Facet idzie z podniesionymi rękami i gryzie go pies, dla mnie za dużo,
    można nie wytrzymać.

    Bardziej mi chodziło o to co piszą to poniektórzy że "jebać policje" a
    nasze Policjanty naprawdę robią się cywilizowane, szacunek.Ja chce
    normalnie rozmawiać z Policjantem a nie żeby miał zryty łeb jak Ci z
    filmu co mimo że facet ręce w górze a oni go szczują psem(zapewne
    nasrane w umyśle z poprzednich akcji gdy wykazali człowieczeństwo;/)

  • 10. Data: 2011-12-02 23:52:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-02 23:19, s2k pisze:

    > Facet idzie z podniesionymi rękami i gryzie go pies, dla mnie za dużo,
    > można nie wytrzymać.

    Uwierz mi, ze ten pies go bez powodu nie gryzie...

> [...]
    > filmu co mimo że facet ręce w górze a oni go szczują psem(zapewne
    > nasrane w umyśle z poprzednich akcji gdy wykazali człowieczeństwo;/)

    Nie wiesz, co sie dzialo przed nakreceniem filmiku, wiec patrz j.w.
    Z moich doswiadczen wynika, ze trzeba duzo sie nameczyc, zeby taki
    wpier... dostac, a przy w miare normalnym i kulturalnym zachowaniu
    mozesz nawet prowadzic samochod na wielkim kacu i bez PJ i do domu
    pokieruja (przerobilem osobiscie ;))

    --
    venioo
    GG:198909