eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePowrot do 'zywych'! [dlugie]Powrot do 'zywych'! [dlugie]
  • Data: 2009-08-30 11:45:31
    Temat: Powrot do 'zywych'! [dlugie]
    Od: Barnaba <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Elo ziomki!


    W koncu, po ponad roku przerwy, szukaniu odpowiedniego sprzeta (od
    TT600R, AT, TA az po inne supersporty) postanowilem kupic sprzeta do
    turystyki i milego smigania po miescie. Po wielu ciezkich
    poszukiwaniach kupilem wymarzona VFR 800 '02. Nie bylo calkiem
    kolorowo: dowiadywalem sie co nieco o tym sprzecie i wyszlo ze
    prawdopodobnie byl po walnieciu, troszke krzywo zamontowany bak, byl
    malowany. Pogodzilem sie z tym faktem, jako ze sprzet jezdzi dobrze,
    ma pelna historie serwisowania w Polsce, a kupilem go troszke taniej.
    Moze zrobilem glupio, a sie teraz sam przed soba tlumacze - nie
    wiem :)
    Boli mnie tylko jedno, w starym XVS 650 moglem puscic calkowicie
    kierownice przy kazdej predkosci, wyciagnac z kieszeni hamburgera i
    sie nim zajadac, tutaj natomiast jakakolwiek minimalna nierownosc lub
    ruch dupa powoduje shimmy. Drogie Bravo, czytalem archiwum, wiem ze to
    moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp
    itd. Od czego zaczac? Wywazenie kol? Dodam ze trzymajac kierownice
    nawet jednym palcem nie wpada w zadne drgania. Dodatkowo spytam siem:
    do kogo w Wawie, a moze nawet w Polsce zglaszac sie do serwisowania
    VFRy? Chodzi glownie o obsluge VTECa.


    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba
    VFR - co za seksowna i lotnicza nazwa ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: