  • Data: 2009-08-30 12:43:57
    Temat: Re: Powrot do 'zywych'! [dlugie]
    Od: Barnaba <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sie, 13:52, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > Uzytkownik "Barnaba" <p...@g...com> napisal

    > Najpierw sprawdz czy opona z przodu nie jest pozabkowana. No i czy przypadkiem
    > nie ma napisu Dunlop D 205 lub D 220...

    Bede musial sie upewnic na 100%. Teraz nie pamietam. Posprawdzam, a w
    nastepnym tygodniu udam sie do serwisu.
    Dodam jeszcze ze ta maszyna sie jezdzi pieknie, jest ciezka (ale tylko
    przy przepychaniu na parkingu), bardzo mila w jezdzie, wydechy ciche,
    ale przyjemne. Ostatnio jezdzilem sporo SV1000S, to w porownaniu z SV
    jest przyjemniejsza, a kopa ma porownywalnego :) Jestem kurde
    szczesliwy!

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba