  • Data: 2009-08-31 16:52:05
    Temat: Re: Powrot do 'zywych'! [dlugie]
    Od: mkochano <m...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 30, 1:45 pm, Barnaba <p...@g...com> wrote:
    >    Boli mnie tylko jedno, w starym XVS 650 moglem puscic calkowicie
    > kierownice przy kazdej predkosci, wyciagnac z kieszeni hamburgera i
    > sie nim zajadac, tutaj natomiast jakakolwiek minimalna nierownosc lub
    > ruch dupa powoduje shimmy. Drogie Bravo, czytalem archiwum, wiem ze to
    > moze byc spowodowane kiepskimi lozyskami glowki ramy, oponami, itp
    > itd. Od czego zaczac? Wywazenie kol? Dodam ze trzymajac kierownice

    U mnie było tak, że przed zakupem było potężne shimmy przy ok. 80km/h
    (ale tylko po puszczeniu kierownicy). Poprzedni właściciel stwierdził
    że to łożysko główki, wymienił je i problem niby zniknął.

    Mój mechanik jednak stwierdził że łożysko zostało zbyt mocno skręcone
    i po poprawnym skręceniu shimmy wróciło. Problem zniknął po wymianie
    opon na Pilot Road 2 (stare były już lekko "kwadratowe").

    Pozdrawiam
    Michał

    PS. Polecam forum klubu VFR-OC: http://www.vfr-oc.pl/