  • 1. Data: 2014-03-18 03:05:07
    Temat: Powrót do przyszłości...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Proszę, jakie to wynalazki nadejszły...

    huvrtech.com

    Tylko, szkoda, że to nieprawda jest :)

  • 2. Data: 2014-03-18 20:56:15
    Temat: Re: Powrót do przyszłości...
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 18.03.2014 03:05, sundayman wrote:
    > Proszę, jakie to wynalazki nadejszły...
    >
    > huvrtech.com
    >
    > Tylko, szkoda, że to nieprawda jest :)

    No dobra, a teraz na poważnie: jakie współcześnie obecne lub obecnie
    rozwijane technologie można wykorzystać, żeby zrobić takie osobiste latadło?
    Tylko bez jaj o antygrawitacji proszę bo do tego zdaje się jest
    potrzebne trochę antymaterii, której jeszcze nikt nie pokazał, oprócz
    wyliczeń nt. masy kosmosu.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2014-03-18 21:47:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Proszę, jakie to wynalazki nadejszły...
    >
    > huvrtech.com
    >
    > Tylko, szkoda, że to nieprawda jest :)

    Boh pierwsza strona, która mi się dobrze wyświetliła w 1920 x 1080
    i niepotrzebowałem mikroskopu. Trzy razy sprawdziłem zoom i był 100%
    Kamień milowy w historii łebmasterki normalnie.

    I'm shocked

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-03-18 21:50:53
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-03-18 20:56, Jakub Rakus pisze:

    > Tylko bez jaj o antygrawitacji proszę bo do tego zdaje się jest
    > potrzebne trochę antymaterii, której jeszcze nikt nie pokazał, oprócz
    > wyliczeń nt. masy kosmosu.

    Fizykiem nie jestem, ale tu chyba nie o antymaterię chodzi. Dawno temu o
    tym czytałem (chyba w jednej z książek Michio Kaku) i jeśli mnie pamięć
    nie myli chodziło o hipotetyczną materię egzotyczną, cechującą się
    ujemną masą.

    Antymateria jest już produkowana (w znikomych ilościach) w akceleratorach.

  • 5. Data: 2014-03-18 22:21:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2014-03-18 20:56, Jakub Rakus pisze:
    > No dobra, a teraz na poważnie: jakie współcześnie obecne lub obecnie
    > rozwijane technologie można wykorzystać, żeby zrobić takie osobiste
    > latadło?

    W zasadzie to da się zrobić dość prosto, musiałbyś tylko przyczepić
    do tej dechy sążny przewód zasilający elektromagnes ;)

    L.

  • 6. Data: 2014-03-18 22:29:17
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 18.03.2014 22:21, Lisciasty wrote:

    > W zasadzie to da się zrobić dość prosto, musiałbyś tylko przyczepić
    > do tej dechy sążny przewód zasilający elektromagnes ;)
    >
    > L.

    Jak zapewne widzisz na filmie nie ma tam kabla, więc nie tędy droga :-P
    Pytam się o technologie, dzięki której wychodząc z domu odłączam moją
    deskę od "ładowarki", wsiadam i lecę do pracy.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2014-03-19 02:06:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tylko bez jaj o antygrawitacji proszę bo do tego zdaje się jest
    > potrzebne trochę antymaterii, której jeszcze nikt nie pokazał, oprócz
    > wyliczeń nt. masy kosmosu.

    antymateria, przynajmniej taka "zwykła" jest taką samą materią, jak
    nasza - ma taką samą masę, i oddziałuje grawitacyjnie identycznie.
    Różni się "elektrycznie" :)

    > No dobra, a teraz na poważnie: jakie współcześnie obecne lub obecnie
    > rozwijane technologie można wykorzystać, żeby zrobić takie osobiste
    > latadło?

    Po prostu - nie da się :)
    Na tym cała zabawa poleguje... Chyba najbliżej byłby lewitujący
    nadprzewodnik, no ale to oczywiście wymaga podłoża "magnetycznego",
    chociaż - wtedy równie dobrze wystarczyłby zwykły magnes "w podwoziu".

    Ale tak "nad asfaltem" - chyba musimy dłuuugo poczekać.

    Mnie zastanawia, po co urządzono ten cyrk - no chyba, że dla
    wyciągnięcia kasy ? Ale że że pan Chrostopher Lloyd bierze w tym udział
    - jestem rozczarowany...

  • 8. Data: 2014-03-19 08:02:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 19 Mar 2014 02:06:15 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Mnie zastanawia, po co urządzono ten cyrk - no chyba, że dla
    > wyciągnięcia kasy ? Ale że że pan Chrostopher Lloyd bierze w tym
    udział
    > - jestem rozczarowany...

    Promocja kolejnego filmu z tej serii? Gdzieś było powiedziane, że
    szczegóły dowiemy się w październiku.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-03-19 09:14:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.03.2014 o 22:21 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

    > W zasadzie to da się zrobić dość prosto, musiałbyś tylko przyczepić
    > do tej dechy sążny przewód zasilający elektromagnes ;)
    A od czego cię będzie ten elektromagnes odpychał? od asfaltu? :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2014-03-19 11:09:15