  • 21. Data: 2011-11-24 13:48:45
    Temat: Re: Powielacz diodowy trójfazowy. Czy taki układ zadziała?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Thursday, November 24, 2011, 2:04:42 PM, you wrote:

    > Oczywiście, że powielacz nie zwiększy wydajności prądowej. Aktualnie
    > prądnica daje mi ok. 24V po zastosowaniu zwykłego prostownika na 6 diodach.
    > Po zastosowaniu powielacza daje mi 48V ok. 1A a potrzebował bym 1,3A więc
    > już niewiele mi brakuje, jeśli udało by się wykorzystać jeszcze jedną fazę z
    > istniejącej prądnicy to pewnie uzyskał bym te brakujące 300mA. Proszę nie
    > pisać że można zastosować trafa, przetwornice itp. Bo nie to jest tematem
    > wątku.

    Skoro nie chcesz rozsądnych rozwiazań, to pocałuj mnie wiesz sam
    gdzie. Napisze ci tylko jedno - bładzisz.

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-11-24 20:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 13:23:50 +0100, Paweł napisał(a):
    > otrzebuje zbudować powielacz diodowy do prądnicy trójfazowej. Czy taki układ
    > zadziała? Jak taki układ powinien wyglądać?

    Use the Google, Luke :-)

    http://home.earthlink.net/~jimlux/hv/cw1.htm
    http://www.reuk.co.uk/Three-Phase-Voltage-Multiplier
    .htm