  • 21. Data: 2015-05-13 10:51:27
    Temat: Re: Potrzebuję pomocy w naprawie silnika
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    Znalazłem fachowca co zna się na tych silnikach i wiem już co i jak,
    zostało tylko zrobić.

    Otóż jest to silnik 4-biegunowy więc magnesy trzeba wklejać SS NN SS NN

    Da nam to 4 bieguny i powinno być dobrze.

    Biorę się za robotę, zobaczymy co wyjdzie.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 22. Data: 2015-05-13 15:37:01
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 13.05.2015 o 10:51, Agent0700 pisze:

    > Otóż jest to silnik 4-biegunowy więc magnesy trzeba wklejać SS NN SS NN

    Ja to mówiłem od początku, ale ja bym wkleił tak jak było czyli IMHO 4
    magnesy i 4 puste miejsca:
    S - N - S - N
    Oczywiście mówimy o tym który biegun magnesu widzimy patrząc w osi wirnika.
    Wklejenie po dwa magnesy na biegun nie zwiększy przecież strumienia, a
    jedynie zwiększy powierzchnie bieguna, którego i tak nie obejmie cewka i
    dodatkowo zwiększy masę wirnika.

    --
    Mirek.

  • 23. Data: 2015-05-15 11:46:05
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-13 o 15:37, Mirek pisze:

> [...]
    > Wklejenie po dwa magnesy na biegun nie zwiększy przecież strumienia, a
    > jedynie zwiększy powierzchnie bieguna, którego i tak nie obejmie cewka i

    Witam

    Jakiś majster co się na tym zna mówił, żeby wklejać właśnie po 2
    magnesy, wolałbym wkleić 1 większy, ale nie ma takich odpowiednich w
    sprzedaży.