  • 21. Data: 2013-09-10 21:14:27
    Temat: Re: Potrącił rowerzystę i uciekł...
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:10092013.729E25C8@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik tá´? ...

    > T juz lepiej napisz cos o Tracku...
    > Po pierwsze tam jest sciezka rowerowa wiec miał prawo jechac.
    > Po drugie prawdopodobnie samcohód przejechał na czerwonym.
    > Po trzecie gośc zwiał z miejsca wypadku.
    >
    > A ty, pomimo to, winisz rowerzystę?
    >
    > --

    1) Samochód wjechał na zielonym, dzieciak na czerwonym...
    2) Może się mylę ale rowerzysta jechał po pasach dla pieszych a nie po
    ścieżce....

  • 22. Data: 2013-09-10 21:23:39
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...

    > A jeśli nie?
    > Bo relację są minimum dwie.....

    Relacji jest może i kilka, fakt jest jeden:
    0186,Wloclawek__Kierowca__ktory_potracil_rowerzyste_
    _przejezdzal.html#BoxSlotII3img

  • 23. Data: 2013-09-10 22:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A jeśli nie?
    > Bo relację są minimum dwie.....

    Jeżeli nie, to sprawa jest juz zdecydowanie bardziej na korzysc kierowcy.
    IMO nawet przekroczenie predkosci (o ile nie bło jakies drastyczne) nie
    powoduje jego winy, bo wyglada, ze droga prosta, wiec wieksza predkosc nie
    powodowała niemoznosci jego zauwazenia.

    Jest tylko jedno ale - ucieczka z miejsca wypadku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 24. Data: 2013-09-10 22:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 2) Może się mylę ale rowerzysta jechał po pasach dla pieszych a nie po
    > ścieżce....

    ROTFL
    Ty z tych, co uwaza, ze za 61 na 50 należy karac kierowców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 25. Data: 2013-09-10 22:18:48
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    wiadomości news:10092013.210CD4DF@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Ty z tych, co uwaza, ze za 61 na 50 należy karac kierowców?

    Ja tylko stwierdzam fakty.... Wyjaśnisz o co Ci chodzi?

  • 26. Data: 2013-09-10 22:42:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 20:00:42 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > powoduje jego winy, bo wyglada, ze droga prosta, wiec wieksza predkosc nie

    Film jest przeciwko niemu, bo tam wyraznie widac ze mial pelno czasu
    na hamowanie, nawet jesli mial pierwszenstwo.

    > Jest tylko jedno ale - ucieczka z miejsca wypadku.

    I za to dostanie najwiecej.

    J.

  • 27. Data: 2013-09-10 22:46:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 21:23:39 +0200, Jarek S. napisał(a):

    > Relacji jest może i kilka, fakt jest jeden:
    0186,Wloclawek__Kierowca__ktory_potracil_rowerzyste_
    _przejezdzal.html#BoxSlotII3img

    Ale to jest tylko relacja z rzekomego faktu :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-09-11 00:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja tylko stwierdzam fakty....

    Po co, skoro to nic nie wnosi do dyskusji?

    > Wyjaśnisz o co Ci chodzi?

    O czepianie sie nieistotnych szczegółów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 29. Data: 2013-09-11 00:50:55
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Po pierwsze tam jest sciezka rowerowa wiec miał prawo jechac. Po drugie
    > prawdopodobnie samcohód przejechał na czerwonym. Po trzecie gośc zwiał z
    > miejsca wypadku.

    Po pierwsze nie miał prawa jechać po pasach, niezależnie czy tam jest
    ścieżka, czy nie, po drugie prawdopodobnie samochód przejechał na
    czerwonym.

    Tylko trzecie się zgadza.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2013-09-11 00:51:52
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > O czepianie sie nieistotnych szczegółów.

    To jest istotne, podobnie jak to, że rowerzysta nie zachował szczególnej
    ostrożności, a powinien. Wjechał wprost pod auto.

    --
    ss??q s? ??u??ou??