  • 81. Data: 2013-09-13 18:48:46
    Temat: Re: Potr?ci? rowerzyst? i uciek?...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Rozmawiamy o tym kto jest winny kolizji. To chyba się na gruncie prawa
    > rozstrzyga?

    W tym pod wątku troche gdybamy.
    W szczególnosci gdybamy czy był trzeźwy.
    Ja nie mam przeswiadczenia, ze pradopodobnie był.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 82. Data: 2013-09-13 19:35:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-09-13 18:48, Budzik wrote:

    > W tym pod wątku troche gdybamy.
    > W szczególnosci gdybamy czy był trzeźwy.
    > Ja nie mam przeswiadczenia, ze pradopodobnie był.

    Jeśli nawet nie był, to raczej nie był nawalony jak stodoła - z filmiku
    wynika, ze generalnie reakcje miał ok, poza spierdoleniem z miejsca
    wypadku/kolizji (w momencie spierdalania miał podstawy przypuszczać że
    to nie była kolizja).

    Naprawdę sądzę, że znakomita większość kierowców (oczywiście oprócz tych
    z pms, co hamują na 4 metrach lodu i 2 metrach śniegu;) nie zahamowałaby
    lepiej. Może jakieś 30% odbiłoby na końcu w lewo.

    Shrek.

  • 83. Data: 2013-09-13 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wynika, ze generalnie reakcje miał ok, poza spierdoleniem z miejsca
    > wypadku/kolizji (w momencie spierdalania miał podstawy przypuszczać że

    ogladalem ten film kilkancie razy i... nie wiem :)

    > Naprawdę sądzę, że znakomita większość kierowców (oczywiście oprócz tych
    > z pms, co hamują na 4 metrach lodu i 2 metrach śniegu;) nie zahamowałaby
    > lepiej. Może jakieś 30% odbiłoby na końcu w lewo.

    :)
    Pms-owicz hamuje tylko silnikiem aby optymalizować spalanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik