  • 1. Data: 2010-08-21 13:09:54
    Temat: Poszukuję telefonu, który.... ;)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Zamierzam sobie sprawić telefon, który głównie będzie służył do
    multimediów i internetu, może z czasem przeniosę główny numer do innej
    sieci i będę go używał również do dzwonienia. Oto moje wymagania

    To co wypunktowane poniżej musi być, reszta do negocjacji;)

    - dotykowy ekran
    - 3G
    - WIFI
    - obsługa jakiegoś formatu video ( MPEG lub H263 )
    - stabilność ( niezawieszanie się, nie przycinanie , nie resetowanie się
    itp. )

    Przeglądając oferty zobaczyłem takie coś jak Samsung S3650 "Corby". Są z
    tym telefonem jakieś "przeboje" ? Pytam bo podejrzanie tani i trochę się
    cykam;) Oczywiście oczekuję również innych propozycji i spostrzeżeń.

  • 2. Data: 2010-08-21 13:29:28
    Temat: Re: Poszukuję telefonu, który.... ;)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

> [...]

    > Przeglądając oferty zobaczyłem takie coś jak Samsung S3650 "Corby". Są z
    > tym telefonem jakieś "przeboje" ? Pytam bo podejrzanie tani i trochę

    Tak, są z nim "przeboje". Ciężko się na nim prowadzi wideorozmowy a i zasięg
    Wi-Fi ma bardzo kiepski. Być może dlatego, że producent nie wyposażył go ani
    w 3G ani w moduł Wi-Fi.

    > Oczywiście oczekuję również innych propozycji i spostrzeżeń.

    Ale o jakich pieniądzach mowa?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-08-21 14:04:18
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 15:29, JoteR pisze:
    > Tak, są z nim "przeboje". Ciężko się na nim prowadzi wideorozmowy a i
    > zasięg Wi-Fi ma bardzo kiepski. Być może dlatego, że producent nie
    > wyposażył go ani w 3G ani w moduł Wi-Fi.

    Nie ma 3G ani WIFI???
    Mówimy o tym telefonie?

    http://www.samsungmobile.pl/komorki/samsung-corby-sp
    ecification
    Po kliknięciu na "Zaawansowane" jest wyraźnie: 3G: Tak;) Sam już nie
    wiem;) WIFI się faktycznie nie mogę dopatrzeć, ale gdzie indziej było,
    jak słowo daję!!

    > Ale o jakich pieniądzach mowa?

    600-700zł - to maksimum, jeśli przekroczy tę sumę - trudno zostaję przy
    Nokii 6300, na którą zresztą wcale nie narzekam - działa świetnie;)

  • 4. Data: 2010-08-21 14:41:09
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=315&str=0

  • 5. Data: 2010-08-21 14:43:37
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 16:41, Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:
    > http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=315&str=0

    Niestety strona się nie ładuje, zatrzymuje się na tym Orangowym
    kompresowaniu stronek:/ ( oczekiwanie na 1.1.2 ) Nie mam w tej chwili
    dostępu do innego internetu teraz:(
    Na stronie Samsunga jest błąd i ten telefon nie ma 3G?

  • 6. Data: 2010-08-21 15:18:27
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tomaszek" napisał:

    > Na stronie Samsunga jest błąd i ten telefon nie ma 3G?

    EDGE klasa 10.

  • 7. Data: 2010-08-21 17:22:44
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    http://www.gsmarena.com/samsung_s3650_corby-2908.php

    --
    ALEX Templar

  • 8. Data: 2010-08-21 19:20:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

    > Nie ma 3G ani WIFI???
    > Mówimy o tym telefonie?
    >
    > http://www.samsungmobile.pl/komorki/samsung-corby-sp
    ecification
    > Po kliknięciu na "Zaawansowane" jest wyraźnie: 3G: Tak;)

    To jakaś pomyłka na ich stronie. ZTCW dopiero Corby Pro (GT-B5310 ) ma UMTS
    i Wi-Fi, ale nadal mikry jak na dzisiejsze standardy wyświetlacz.

    JoteR

  • 9. Data: 2010-08-21 19:54:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomaszek pisze:
    > Zamierzam sobie sprawić telefon, który głównie będzie służył do
    > multimediów

    Się podepnę. :-)
    Odpuściłem sobie LG KU990 i na tapecie mam LG Bali.
    Interesują mnie multimedia i tylko multimedia.
    Dlatego stanęło na Bali.
    Prawi wszystko mi pasuje Dobry aparat, mp3, radio, duży dotykowy
    wyświetlacz Ale...
    Nie da się nim wyświetlić plików divx ani nagrać video vga 640x480
    25kl/s. Mam starego SE K800i chciałbym zauważyć jakiś postęp.
    Oprócz gwarancji i wyświetlacza wyczytałem że reszta prawie to samo :-)
    Który telefon (pewnie z LG) będzie lepszy o divx i nagrywanie vga od Bali?

  • 10. Data: 2010-08-21 22:24:23
    Od: twitek4 <t...@g...pl>

    W dniu 2010-08-21 15:09, Tomaszek pisze:
> [...]
    > sieci i będę go używał również do dzwonienia. Oto moje wymagania
    >
    > To co wypunktowane poniżej musi być, reszta do negocjacji;)
    Trochę się przyczepię ale:

    > - dotykowy ekran
    to głównie wada. ma wiele zalet, ale czy Tobie są potrzebne?
    > - 3G
    tyle ze to trzeba jakoś wykorzystać. do rozmów? internetu w telefonie?
    laptopie?
    > - WIFI
    załóżmy ze je masz. teraz dalej.... internet na ekraniku? skype?
    > - obsługa jakiegoś formatu video ( MPEG lub H263 )
    rozwiń: obsługa, i odpowiedz dlaczego. jak chesz odtwarzać filmy avi z
    kompa to kup omnie albo coś z windowsem. JAk masz inny powód, to
    konwertuj ana PC do formatu obsługiwanego przez telefon
    > - stabilność ( niezawieszanie się, nie przycinanie , nie resetowanie się
    > itp. )
    każdy nieuszkodzony telefon jest stabilny. jak ma dużo bajerów to każdy
    przycina. no chyba ze iphone - to niewiem.

    ToMasz