  • 1. Data: 2010-08-21 11:42:59
    Temat: bramka sms Play
    Od: "revenger" <r...@n...er>

    Chciałem wysłać smsa do plej z sieci, w tym celu zarejestrowałem się na
    ich stronie, niestety
    po rejestracji i pomyślnym zalogowaniu przekierowuje na stronę główną, a
    przy próbie wejście na bramkę pojawia się ta strona
    https://bramka.playmobile.pl/composer/samlLog?action
    =sso
    Czuje się zrobiony w bambuko, zlikwidowali bramkę, czy to nigdy nie
    działało?

  • 2. Data: 2010-08-21 12:59:24
    Temat: Re: bramka sms Play
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > przy próbie wejście na bramkę pojawia się ta strona

    oszukali ciem

    jk

  • 3. Data: 2010-08-21 15:47:09
    Od: spiderpl <s...@n...pl>

    W dniu 21-08-2010 13:42, revenger pisze:
> [...]
    =sso
    > Czuje się zrobiony w bambuko, zlikwidowali bramkę, czy to nigdy nie

    Przed momentem działała więc masz błędny adres
    Dobry to: https://bramka.playmobile.pl/composer/public/editabl
    eSmsCompose.do

  • 4. Data: 2010-08-23 21:21:37
    Od: W <a...@o...pl>

    revenger wystukał, co następuje:

> [...]
    =sso
    > Czuje się zrobiony w bambuko, zlikwidowali bramkę, czy to nigdy nie

    dziala bardzo dobrze, ale teraz nie podpisuje numerem telefonu uzytkownika
    tylko numerem skroconym...

  • 5. Data: 2010-08-23 21:43:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-08-2010 o 23:21:37 W <a...@o...pl> napisał(a):

    > revenger wystukał, co następuje:

    =sso

    > dziala bardzo dobrze, ale teraz nie podpisuje numerem telefonu
    > uzytkownika
    > tylko numerem skroconym...

    A faktycznie, a to dziady, a płacić wg własnej taryfy każą sobie.. bez
    sensu, a często zdarzało się że wysyłałem smsy przez tą bramkę, bo sobie
    ceniłem właśnie nadawanie własnego numeru. Patafiany jedne, Play jest ok,
    ten ich portal czytelny, ale ogólnie to niech spadają z nim na drzewo i z
    tym play24 do kompletu!

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-08-24 18:17:29
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    > sobie ceniłem właśnie nadawanie własnego numeru. Patafiany jedne, Play
    > jest ok, ten ich portal czytelny, ale ogólnie to niech spadają z nim

    Trzeba ich meczyc reklamacjami! (: