  • 11. Data: 2010-08-21 23:50:20
    Temat: Re: Poszukuję telefonu, który.... ;)
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:
> [...]

    Natrafiłem jeszcze na SE Aino i SE Hazel

  • 12. Data: 2010-08-22 06:39:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 15:29, JoteR pisze:
    > Tak, są z nim "przeboje". Ciężko się na nim prowadzi wideorozmowy a i
    > zasięg Wi-Fi ma bardzo kiepski. Być może dlatego, że producent nie
    > wyposażył go ani w 3G ani w moduł Wi-Fi.

    No dobra, Corby nie a Samsung Monte S5620? Cena niewiele wyższa, a WIFI
    i 3G ma;)

  • 13. Data: 2010-08-22 09:59:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

    > a Samsung Monte S5620? Cena niewiele wyższa, a WIFI i 3G ma;)

    Oczywiście, że Ci nie pomogę w podjęciu decyzji, bo znakomitej większości
    plączących się na rynku dotykowców nie miałem w ręku (grzebanie w miejskich
    macalniach się z oczywistych względów nie liczy). Poza tym jakoś mi nie
    pasują wymiary tych cegieł, Monte jest wymiarami zbliżony do Omni, której
    jakiś czas używałem i jakoś mało komfortowo się to nosiło. Sam będę coś
    wybierał dopiero za pół roku, pewnie z tej samej półki cenowej co Ty, ale
    gdybym miał wybierać teraz, to prawdopodobnie byłby to HTC Wildfire, mimo
    braku wideorozmów i dziadowskiego aparatu, bo niska rozdzielczość ekranu to
    teraz dla mnie akurat zaleta. No i tradycyjnie - latarka!
    Aha, poprzednim faworytem był LG Pathfinder. Bo tak.

    JoteR

  • 14. Data: 2010-08-22 17:12:50
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 22-08-10 11:59, JoteR pisze:

    > No i
    > tradycyjnie - latarka!

    Jak się nazywa aplikacja?

    --
    ALEX Templar

  • 15. Data: 2010-08-22 17:23:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał:

    > Jak się nazywa aplikacja?

    Nie mam pojęcia, się kupi - się zobaczy, na razie tyle wiem, co w
    Komórkomaniaku opisali.

    JoteR

  • 16. Data: 2010-08-22 17:29:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-22 19:23, JoteR pisze:

    > Nie mam pojęcia, się kupi - się zobaczy, na razie tyle wiem, co w
    > Komórkomaniaku opisali.

    Aplikacja nazywa się latarka :)

  • 17. Data: 2010-08-22 17:36:48
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 22-08-10 19:23, JoteR pisze:

    > Nie mam pojęcia, się kupi - się zobaczy, na razie tyle wiem, co w
    > Komórkomaniaku opisali.

    W specyfikacji na telepolis nie znalazłem latarki w w/w modelu więc z
    ciekawości zapytałem.
    BTW W USA pojawił się wreszcie Android z blokadą instalacji dowolnych
    aplikacji -> koszerne są tylko i wyłącznie aplikacje z AndroidMarketu. I
    znowu wyszło na moje niestety :-(

    --
    ALEX Templar

  • 18. Data: 2010-08-23 08:35:08
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:

    > Natrafiłem jeszcze na SE Aino i SE Hazel

    No dobra zejdźmy trochę na ziemię :-)
    Mam do wyboru:
    LG Bali i SE W995.
    Kryterium wyboru jest jakość zdjęć zrobionych przy słabym oświetleniu a
    nawet po ciemku (w obu jest dioda) jak się spisuje??
    Drugim kryterium jest jakość kręcenia filmów z naciskiem na płynność
    25kl/s. Chciałbym żeby nie były gorsze od SEC501. (o K800 nie wspominając).

    PS. Niestety SE C905 nie osiągalny w play. :-(
    Polityka operatora składnia mnie do brania drogiego telefonu. Zniżki dla
    stałych klientów słabe. Proponują pakiety których nigdy nie wykorzystam.

  • 19. Data: 2010-08-23 13:17:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomaszek pisze:

    > No dobra, Corby nie a Samsung Monte S5620? Cena niewiele wyższa, a WIFI
    > i 3G ma;)

    lg gt505 ma umts, gps, wifi ale nie ma systemu jak Monte

  • 20. Data: 2010-08-23 15:31:00
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-21 15:09, Tomaszek pisze:
> [...]
    >
    > To co wypunktowane poniżej musi być, reszta do negocjacji;)
    >
    > - dotykowy ekran
    > - 3G
    > - WIFI
    > - obsługa jakiegoś formatu video ( MPEG lub H263 )
    > - stabilność ( niezawieszanie się, nie przycinanie , nie resetowanie się
    > itp. )
    >
    > Przeglądając oferty zobaczyłem takie coś jak Samsung S3650 "Corby". Są z
    > tym telefonem jakieś "przeboje" ? Pytam bo podejrzanie tani i trochę się
    > cykam;) Oczywiście oczekuję również innych propozycji i spostrzeżeń.

    tylko lg gt540 :-)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !