  • 121. Data: 2017-03-19 18:32:56
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 17:02, slawek pisze:

    > Yes ;)
    Acha no to wszystko jasne :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 122. Data: 2017-03-19 19:33:45
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-03-19 o 13:43, Adam pisze:

    > Narzędzia? Wszystko mam, co potrzeba. Jedyny brak - zgrzewarka, ale tę
    > posiada kolega, z którym to robiłem.
    > Przekroje znane, przejścia znane, tylko iść do sklepu i kupić rury zimne
    > i gorące, kolanka i jakieś cybanty.

    No więc jesteś w tej najbardziej optymistycznej sytuacji; chyba nie
    powinno być dla Ciebie niespodzianką, że nie wszyscy na tej grupie tak
    by dali radę... :)

    L.

  • 123. Data: 2017-03-19 20:56:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-19 o 19:33, Luke pisze:

    > No więc jesteś w tej najbardziej optymistycznej sytuacji; chyba nie
    > powinno być dla Ciebie niespodzianką, że nie wszyscy na tej grupie tak
    > by dali radę... :)

    Ale kilkanaście dni temu poległem.

    Peugeot 207, kobita mi mówi: brak mijania, brak drogowych.
    Sprawdzam bezpieczniki: OK. Włączam światła - drogowe są, mijania nie ma.
    Miernik: żarówka od mijania nie żyje. Już miałem siadać w swoje auto i
    jechać do sklepu po żarówki (kilka dni temu kobita użyczyła komuś
    zapasowe), ale jeszcze sprawdzę napięcia.
    Dupa, nie ma. Dziwne, bo słychać przekaźnik. Sprawdzam przejście na masę
    od żarówki - nie ma.
    Ale że mam kumpla mechanika samochodowego, i akurat kobita miała do
    niego po coś innego jechać - to przy okazji "znajdzie" prąd. Ja na
    zimnie nie lubię robić.

    Co się okazało?
    Ten pierdz... francuski wynalazek nie załączy świateł mijania, jak jedna
    żarówka jest niesprawna. Nigdy by mi to do głowy nie przyszło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 124. Data: 2017-03-20 04:47:22
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Co się okazało?
    > Ten pierdz... francuski wynalazek nie załączy świateł mijania, jak jedna
    > żarówka jest niesprawna. Nigdy by mi to do głowy nie przyszło.

    I niechaj zgadnę... Oczywiście, o sygnalizacji w takim przypadku, że coś
    jest nie-halo, producent nie pomyślał?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 125. Data: 2017-03-20 08:33:22
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.03.2017 o 22:01, re pisze:

    > Użytkownik "Janusz"

    > Lepszy format c:
    > :)
    > bo dysk twardy już był.
    > ---
    > W latach 80-tych ?

    Był, mieliśmy Mazowię z dyskiem 20 MB, parę miesięcy się bawiłem, zanim
    programiści dostali.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mazovia_1016

  • 126. Data: 2017-03-20 08:44:27
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 17.03.2017 o 19:35, J.F. pisze:

    > Ale to przeciez trzeba sprawdzic, czy sie nie odwoluje. I czek sie nalezy.

    Ale sprawdzić 10 linijek, czy 10 milionów to taka sama robota.

  • 127. Data: 2017-03-20 10:06:05
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-03-20 o 04:47, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I niechaj zgadnę... Oczywiście, o sygnalizacji w takim przypadku, że coś
    > jest nie-halo, producent nie pomyślał?

    A po co sygnalizacja, jak coś nie działa to do ASO :)

  • 128. Data: 2017-03-20 10:09:31
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 19.03.2017 o 13:43 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > upierdliwego klienta, który do serwera dopuścił śfagra, "bo się zna na
    > komputerach".

    No przecież piszesz, że nie trzeba wzywać fachowca.
    "Jakieś dwa lata temu z kolegą [...], żeby nie było, że zawodowo siedzimy
    w hydraulice."
    Widocznie też uznał, że prosta sprawa :)

    --
    SW3
    ----

  • 129. Data: 2017-03-20 10:10:13
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Roman Rogóż" <r...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > A po co sygnalizacja, jak coś nie działa to do ASO :)

    A tam cię legalnie skroją z kasy, a niekoniecznie naprawią...
    A policjant czeka za robiem, by zrobić "halt" za takie coś, a minutę temu
    świeciło... W nocy może się zauważy, ale w dzień?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 130. Data: 2017-03-20 10:18:22
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 20:45, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2017-03-17 09:01, Cezary Grądys wrote:
    > (ciap)

    > Karbid!
    i kubeł od śmieci z klapą :)